دانلود WildBit Viewer 6.6 x86/x64 – نرم افزار مدیریت و ویرایش تصاویر

دانلود WildBit Viewer 6.6 x86/x64 - نرم افزار مدیریت و ویرایش تصاویر

 

دانلود WildBit Viewer

| نرم افزار مدیریت و ویرایش تصاویر |

 

WildBit Viewer 6.6 x86/x64 نام یک محصول نرم افزاری جدید و رایگان به منظور مدیریت کردن تصاویر در محیط سیستم‌عامل ویندوز است که کاربر به کمک آن می‌تواند مجموعه عکس‌های خود در سیستم را با ابزارهایی مخصوص به این کار مدیریت کنند. اگر که شما هم علاقه‌مند به عکاسی و نگهداری کالکشن تصاویر در موضوعات مختلف هستید، استفاده از ابزاری که بتواند تصاویر را به بهترین شکل ممکن برای شما دسته‌بندی و مدیریت کند لازم و ضروری است. در این مطلب، ابزاری را به شما معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن، مدیریت تصاویر برای شما ساده و آسان خواهد شد.

این برنامه به شما امکانی می‌دهد تا به راحتی بتوانید مجموعه تصاویر خود را در سیستم مدیریت کنید. کارکرد اصلی این برنامه به 4 قسمت مختلف تقسیم شده که از جمله اصلی‌ترین آن‌ها می‌توان به امکان نمایش، ویرایش، جستجو و ساخت اسلایدشوی عکس‌ها اشاره کرد. بنابراین در صورتی که شما هم نیاز به ابزاری دارید که بتواند امکانات کامل مدیریت و ویرایش عکس‌ها را در اختیار شما قرار دهد، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این برنامه را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار WildBit Viewer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WildBit Viewer :

– دارا بودن اکسپلورر قدرتمند برای جستجوی تصاویر

– دارا بودن نمای تمام صفحه

– امکان افزودن تصاویر به علاقه‌مندی‌ها

– دارا بودن نمای پیش‌نمایش بند انگشتی عکس‌ها

– امکان ویرایش تصاویر

– قابلیت مقایسه عکس‌ها

– امکان بزرگ‌نمایی تصاویر

– سازگار با فرمت‌های BMP, JPEG, JPEG 2000, GIF, PNG, PCX, TIFF, WMF, TGA

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WildBit Viewer.cover1  300x183 - دانلود WildBit Viewer 6.6 x86/x64 - نرم افزار مدیریت و ویرایش تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR