دانلود WinSlap 1.4 – نرم افزار فعال/غیرفعال‌سازی امکانات جانبی ویندوز 10

دانلود WinSlap 1.4 - نرم افزار فعال/غیرفعال‌سازی امکانات جانبی ویندوز 10

 

دانلود WinSlap

| نرم افزار فعال/غیرفعال‌سازی امکانات جانبی ویندوز 10 |

 

WinSlap 1.4 نام یک ابزار جدید و رایگان است که با استفاده از آن کاربر می‌تواند یک نصب بدون امکانات جانبی از ویندوز 10 را در سیستم داشته باشد. این برنامه شامل تنظیماتی است که با آن می‌توانید برخی توییک‌ها را فعال یا غیرفعال و از تنظیمات ضدجاسوسی آن نهایت استفاده را ببرید. به طور خلاصه، این نرم افزار در واقع یک بزار کوچک و رایگان برای ویندوز 10 است که به لطف تعدادی از تنظیمات ساده و سریع، شما را قادر می‌سازد تا بتوانید برنامه‌هایی با امکان جمع‌آوری اطلاعات، تبلیغات و … را در ویندوز غیرفعال کرده و حریم خصوصی خود را تقویت کنید.

این نرم افزار با دارا بودن یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند، امکانی را فراهم می‌کند تا شما به راحتی بتوانید فانکشن‌ها و امکانات جانبی ویندوز 10 را فعال یا غیرفعال کنید. توییک‌های مختلف این برنامه با نظم خاصی در سه دسته‌بندی از هم تفکیک شده‌اند و شما می‌توانید به دلخواه خود هریک از آن‌ها را فعال یا غیرفعال کنید. از جمله این توییک‌ها می‌توان به امکان فعال یا غیرفعال کردن امکانات جانبی نظیر کورتانا، وان درایو و … و همینطور خصوصیات ظاهری ویندوز اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار WinSlap را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WinSlap :

– دارا بودن ده‌ها توییک کاربردی و مفید

– امکان غیرفعال کردن Shared Experiences

– امکان غیرفعال کردن Cortana

– غیرفعال‌سازی Hotspot 2.0

– غیرفعال کردن ابزارهای تلمتری

– غیرفعال کردن موتور جستجوی بینگ و امکانات ردیابی کاربر

– حذف تبلیغات اضافه و مزاحم در ویندوز

– دسته‌بندی دقیق توییک‌ها در سه قسمت مختلف Tweaks, Appearance, Advanced

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WinSlap.cover1  264x300 - دانلود WinSlap 1.4 - نرم افزار فعال/غیرفعال‌سازی امکانات جانبی ویندوز 10

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 135 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR