دانلود Duplicate Photo Cleaner 5.21.0.1278 – نرم افزار یافتن و حذف تصاویر مشابه و تکراری

دانلود Duplicate Photo Cleaner 5.21.0.1278 - نرم افزار یافتن و حذف تصاویر مشابه و تکراری

 

دانلود Duplicate Photo Cleaner

| نرم افزار یافتن و حذف تصاویر مشابه و تکراری |

 

Duplicate Photo Cleaner 5.21.0.1278 یک پاک کننده عکس های تکراری و مشابه است که فوق العاده دقیق و سریع عمل می کند. با استفاده از این برنامه نیازی به جستجو و غربالگری هزاران تصویر به صورت دستی برای یافتن عکس های تکراری و حذف آن ها نیست. استفاده از این برنامه بسیار ساده و آسان است، آن را را اجرا کنید، عکس ها یا پوشه مورد نظر خود را اضافه کرده و اسکن را انجام دهید. برنامه به صورت خودکار تمام تصاویر تکراری و مشابه را برای شما شناسایی و حتی دسته بندی می کند. پس از اسکن یک لیست از تصاویر به شما نمایش داده خواهد شد که با کلید بر روی هر کدام از آن ها لیست تصاویری که دقیقا مشابه آن هستند نمایان می شود. می توانید از گزینه علامت گذاری خودکار برای حذف موارد تکراری استفاده کنید.

اما در بسیاری از موارد کاربران عکس هایی را بر روی حافظه رایانه خود ذخیره کرده اند که شاید تکراری نباشند اما محتوای آن ها بسیار شبیه به یکدیگر است. این ابزار علاوه بر تصاویر تکراری همچنین می تواند تصاویر مشابه را نیز پیدا و حذف کند. Duplicate Photo Cleaner تنها ابزاری است که با دقت بالا می تواند تصاویر مشابه را پیدا کند زیرا عکس ها را مانند یک انسان مقایسه می کند و به دنبال شباهت هایی در تصاویر شما می گردد. این برنامه همچنین می تواند عکس هایی با اسم و ابعاد یکسان را تشخیص دهد.

 

 

 

ویژگی های Duplicate Photo Cleaner:

– نمایش میزان شباهت تصاویر یافت شده (از 0 تا 100 درصد)
– پشتیبانی از JPG، PNG، TIFF، GIF، RAW، PSD و HEIC/HEIF
– جزئیاتی را در یک عکس انتخاب و همه عکس هایی که حاوی همان عنصر هستند را پیدا کنید
– نمایش دقیق جزئیات عکس ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Duplicate Photo Cleaner 5.21.0.1278 - نرم افزار یافتن و حذف تصاویر مشابه و تکراری



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 69 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR