دانلود UkeySoft Unlocker 1.0.0 – نرم افزار باز کردن قفل محصولات اپل

دانلود UkeySoft Unlocker 1.0.0 - نرم افزار باز کردن قفل محصولات اپل

 

دانلود UkeySoft Unlocker

| نرم افزار باز کردن قفل محصولات اپل |

 

UkeySoft Unlocker 1.0.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی در زمینه باز کردن قفل محصولات اپل از جمله قفل Passcode, Pattern, Touch ID, Face ID, Apple ID و … از روی آیفون، آیپادتاچ و آیپد است که با استفاده از آن، کاربر می‌تواند مشکلات این‌چنینی را با شکستن رمز عبور از بین ببرد. با وجود اینکه راهکارهای امنیتی محصولات اپل، عمدتا برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز دیگر افراد به اطلاعات شخصی کاربران طراحی شده، اما در برخی موارد همین راهکارها منجر به بروز مشکل برای کاربران می‌شود. به عنوان مثال، فراموش کردن رمز عبور، قفل شدن دستگاه در صورت وارد کردن رمز اشتباه و یا قفل شدن اپل آی‌دی از جمله سناریوهایی هستند که حتی اجازه دسترسی به دستگاه توسط خود کاربر را هم از او می‌گیرند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید لاک اسکرین iPhone/iPad/iPod touch را به راحتی یک کلیک باز کنید. این برنامه قادر است رمز عبور دستگاه شما در هر سناریو نظیر رمزهای 4 و 6 رقمی و حتی Touch ID / Face ID را باز کند تا مجددا بتوانید به دستگاه خود دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار UkeySoft Unlocker را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار UkeySoft Unlocker :

– امکان باز کردن iPhone/iPod touch/iPad بدون نیاز به آیتونز

– امکان باز کردن دستگاه در صورت فراموش کردن Passcode

– قابلیت باز کردن آیفون و دسترسی به اطلاعات آن در صورت شکستن صفحه، گیر کردن روی لوگوی اپل و …

– امکان حذف رمز 4 رقمی و 6 رقمی و حتی Touch ID / Face ID

– امکان باز کردن اپل آی‌دی بدون نیاز به پسورد

– سازگار با دستگاه‌های اکتیو شده

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

UkeySoft Unlocker.cover1  300x181 - دانلود UkeySoft Unlocker 1.0.0 - نرم افزار باز کردن قفل محصولات اپل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 194 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR