دانلود Wise Duplicate Finder Pro 1.3.9.53 – نرم افزار یافتن و حذف فایل های تکراری

دانلود Wise Duplicate Finder Pro 1.3.9.53 - نرم افزار یافتن و حذف فایل های تکراری

 

دانلود Wise Duplicate Finder

| نرم افزار یافتن و حذف فایل های تکراری |

 

Wise Duplicate Finder Pro 1.3.9.53 به شما کمک می کند تا فایل های تکراری را در ویندوز پیدا و حذف کنید. این نرم افزار ابزاری است برای مدیریت پرونده های تکراری که می تواند با مقایسه نام فایل و اندازه پرونده یا محتویات، شما را در یافتن و حذف موارد تکراری یاری دهد. از کپی های آزار دهنده خلاص شوید و فضای بیشتری را بر روی هارد دیسک خود آزاد کنید. خیلی از افراد حجم زیادی از اسناد، عکس ها، آهنگ ها، فیلم ها و برنامه ها را در رایانه خود ذخیره می کنند. این فایل ها با گذشت زمان هارد دیسک کاربر را پر می کنند و جالب اینجاست که پس از یک بررسی ساده متوجه خواهید شد که بسیاری از فایل های موجود در هارد دیسک شما تکراری هستند. این نرم افزار می تواند به شما کمک تا خیلی سریع و البته دقیق فایل های تکراری را پیدا و حافظه رایانه خود را آزاد کنید. شما می توانید نوع فایل هایی که باید این نرم افزار جستجو کند را مشخص کنید به عنوان مثال تنها عکس ها و یا فیلم های تکراری جستجو شوند.

پس از اتمام مراحل اسکن، این نرم افزار تمام پرونده های تکراری را به صورت گروهی نشان می دهد. این ویژگی به شما امکان کنترل کامل برای حذف موارد تکراری را می دهد. می توانید نتایج جستجو را بررسی کنید و تصمیم بگیرید که کدام نسخه ها باید حذف شوند. اما اگر تعداد زیادی فایل تکراری داشته باشید، انتخاب از میان آن ها زمان زیادی طول می کشد بنابراین اجازه دهید تا نرم افزار به طور خودکار یکی از نسخه های تکراری را ذخیره و مابقی را حذف کند. پس از تمیز کردن پرونده های موجود در هارد دیسک ممکن است یک سری فایل خالی و یا پرونده هایی با اندازه صفر که نیازی به آن ها نیست در حافظه باقی بماند. به جای جستجوی دستی برای یافتن آن ها آیا استفاده از ابزاری هوشمند که بتواند آن ها را برای شما پیدا و حذف کند آسان تر نیست؟ Wise Duplicate Finder می تواند فایل های بدون حجم و زائد را پیدا و حذف کند.

 

 

 

ویژگی های Wise Duplicate Finder:

– جستجو و یافتن سریع و دقیق فایل های تکراری
– امکان حذف دلخواه و یا خودکار فایل های تکراری
– یافتن فایل هایی با حجم صفر
– توانایی بازیابی فایل های حذف شده (در صورت حذف اشتباهی)

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Wise Duplicate Finder Pro 1.3.9.53 - نرم افزار یافتن و حذف فایل های تکراری



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– فایل Activator.exe (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را اجرا کنید
– از لیست Product گزینه Wise Duplicate Finder را انتخاب و در بخش E-Mail یک ایمیل را به دلخواه وارد کنید
– بر روی Patch Hosts و سپس بر روی Activate کلیک کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR