دانلود بازی Ace Squadron: WW II Air Conflicts 1.0 – نبردهای هوایی جنگ جهانی دوم برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Ace Squadron: WW II Air Conflicts 1.0 - نبردهای هوایی جنگ جهانی دوم برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Ace Squadron: WW II Air Conflicts برای اندروید

| بازی نبردهای هوایی جنگ جهانی دوم برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Ace Squadron: WW II Air Conflicts 1.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Action Games Az است. از تجربه شبیه‌سازی جنگنده‌ها به روش سنتی خسته شده و به دنبال یک عنوان نزدیک به واقعیت از تجربه نبردهایی هوایی هستید؟ سازندگان این بازی سعی کرده‌اند تا تغییراتی عمده را در این سبک بازی‌ها اعمال کنند تا نهایتا شما نتیجه‌ای مطابق با انتظار را شاهد باشید. این بازی اندرویدی جدید، یک عنوان سرگرم‌کننده در سبک نبردهای هوایی است که شما در آن می‌توانید بر آسمان‌ها حاکمیت کنید و با مهارت‌های جنگی خود دشمنان خود را در آسمان غافل‌گیر نمایید.

در این بازی شما شاهد یک شبیه‌سازی بسیار نزدیک به واقعیت از جنگ جهانی دوم هستید که در آن می‌توانید مهارت‌های جنگی خود را در آسمان به نمایش درآورید. حال و هوای این بازی، بر پایه نبردهای جنگ جهانی دوم بنا نهاده شده و شما می‌توانید محوریت داستانی بازی را هم به صورت تک نفره و هم به صورت چند نفره با دیگر دوستان خود تجربه کنید. هم اکنون می توانید بازی Ace Squadron: WW II Air Conflicts را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Ace Squadron: WW II Air Conflicts :

– دارا بودن تعداد 15 جنگنده هوایی مبتنی بر واقعیت از دوران جنگ جهانی دوم

– دارا بودن سیستم واقع‌گرایانه شبیه‌سازی نبردها

– گرافیک بسیار عالی و کنسولی

– امکان تجربه نبرد 3 بعدی با قابلیت دیدن 360 درجه محیط در آسمان

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Ace Squadron WW II Air Conflicts 1 150x84 - دانلود بازی Ace Squadron: WW II Air Conflicts 1.0 - نبردهای هوایی جنگ جهانی دوم برای اندروید + نسخه بی نهایت Ace Squadron WW II Air Conflicts 2 150x84 - دانلود بازی Ace Squadron: WW II Air Conflicts 1.0 - نبردهای هوایی جنگ جهانی دوم برای اندروید + نسخه بی نهایت Ace Squadron WW II Air Conflicts 3 150x84 - دانلود بازی Ace Squadron: WW II Air Conflicts 1.0 - نبردهای هوایی جنگ جهانی دوم برای اندروید + نسخه بی نهایت Ace Squadron WW II Air Conflicts 4 150x84 - دانلود بازی Ace Squadron: WW II Air Conflicts 1.0 - نبردهای هوایی جنگ جهانی دوم برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج و به حافظه گوشی یا تبلت خود منتقل کنید.

2) نرم افزار SAI (Split APKs Installer) را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب و اجرا کنید.

3) با انتخاب Pick APKs، فایل‌های مربوط به بازی و متعلقات آن که در مرحله اول به دستگاه منتقل کردید را انتخاب و سپس با انتخاب Select، فرآیند نصب را آغاز نمایید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 53 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR