دانلود DoYourClone 2.6 – نرم افزار انتقال کامل یک هارد به هارد دیگر

دانلود DoYourClone 2.6 - نرم افزار انتقال کامل یک هارد به هارد دیگر

 

دانلود DoYourClone

| نرم افزار انتقال کامل یک هارد به هارد دیگر |

 

DoYourClone 2.6 به شما کمک می کند تا به راحتی و با ایمنی کامل یک هارد دیسک HDD، SSD، فلش مموری USB، کارت حافظه SD یا سایر دستگاه های ذخیره سازی را در یک حافظه جدید شبیه سازی کنید. این نرم افزار بهترین گزینه برای شبیه سازی هارد دیسک جهت کمک به شما در انتقال، کپی و پشتیبان گیری از تمام اطلاعات حافظ است. این ابزار می تواند به شما کمک کند تا اطلاعات هر نوع هارد دیسک را از یک مکان به مکان دیگر منتتقل کنید به شکلی که هارد دیسک دوم نسخه شبیه سازی شده هارد دیسک اول باشد. شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که چه زمانی باید از این برنامه استفاده کرد؟

اگر یک هارد جدید (برای مثال یک هارد SSD) برای رایانه خود خریده باشید در حالت عادی باید یک ویندوز جدید همراه با تمام برنامه های مورد نیاز را بر روی آن نصب و سپس تمام اطلاعات را از حافظه قدیمی به حافظه جدید منتقل کنید. اما با نصب این برنامه بر روی رایانه خود و اتصال هر دو حافظه به آن می توانید تمام اطلاعات حتی ویندوز و برنامه های نصب شده بر روی حافظه اول را به حافظه دوم منتقل کنید. یکی دیگر از کاربرد های نرم افزار DoYourClone تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها (فیلم، عکس، موزیک، اسناد Word و PDF، ایمیل و…) است.

 

 

 

برخی از ویژگی های نرم افزار DoYourClone:

– انتقال سریع و کامل اطلاعات بین دو حافظه
– پشتیبانی از هارد های معمولی، SSD، فلش مموری و…
– انتقال تمام اطلاعات شامل تصاویر، فیلم ها، موزیک ها، فایل های متنی، ایمیل ها و…
– پشتیبان گیری سریع و کامل از اطلاعات
– پشتیبانی از فایل سیستم های APFS، HFS/HFS+، FAT 12/16/32، exFAT و ext 2/3/4

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود DoYourClone 2.6 - نرم افزار انتقال کامل یک هارد به هارد دیگر



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

برنامه را نصب و سپس محتویات فولدر Crack را در محل نصب آن کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 22 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR