دانلود DikDik 5.0.0 – نرم افزار قرار دادن واترمارک بر روی فیلم

دانلود DikDik 4.5.0.0 - نرم افزار قرار دادن واترمارک بر روی فیلم

 

دانلود DikDik

| نرم افزار قرار دادن واترمارک بر روی فیلم |

 

DikDik 5.0.0 یک نرم افزار کاربردی است که امکان افزودن واترمارک همراه با جلوه و افکت های مختلف (به عنوان مثال Expand، Scroll، Flash و Fade In) را فراهم می کند. واترمارک ها می توانند متن، عکس، موزیک و حتی ویدئو باشند همچنین موقعیت، اندازه و جلوه های متحرک آن ها را نیز می توان خیلی راحت انتخاب کرد. برای یک فیلم می توان از چندین واترمارک استفاده کرد حتی می توان با مشخص کردن زمان شروع و پایان نمایش واترمارک در طول نمایش فیلم از چندین واترمارک مختلف استفاده کرد. با استفاده از ابزار های مختلف این نرم افزار می توان فایل های زیر نویس را به صورت زیرنویس چسبان به فیلم اضافه کرد، بخشی از فیلم را برش داد، زاویه نمایش فیلم را تغییر داد و… .

شیوه استفاده از DikDik برخلاف بسیاری از نرم افزار های مشابه بسیار آسان و راحت است، تنها لازم است فیلم مورد نظرتان را انتخاب و سپس تغییرات لازم را بر روی آن اعمال کنید. در نهایت نیز می توانید پیش نمایش فیلم خروجی را به صورت زنده مشاهده و در صورت تایید، آن را با یکی از فرمت های MP4، mkv، avi، flv، mov، mpg، ts، mp3، m4a و wav ذخیره کرد. با استفاده از این نرم افزار حتی می توان یک فیلم را به چندین قسمت تقسیم و یا چندین فیلم مختلف را با یکدیگر ادغام کرد.

 

 

 

برخی از ویژگی های DikDik:

– امکان افزودن متن، تصویر، ویدئو، موزیک و زیرنویس به فیلم ها
– امکان ذخیره فایل ها با فرمت های مختلف از حمله MP4، MKV، MP3 و…
– وجود ابزار هایی برای ویرایش فیلم
– امکان برش و ادغام فیلم ها
– امکان ویرایش تکی و دسته ای فایل ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود DikDik 4.5.0.0 - نرم افزار قرار دادن واترمارک بر روی فیلم



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

OS: Windows 7, 8, 10 (64 bit)
Processor: 1GHz Intel/AMD processor or above
RAM: 256MB RAM (512MB or above recommended)
Free Hard Disk: 200MB space for installation

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– فایل Crack را در محل نصب برنامه کپی کنید
– برنامه را اجرا و بر روی گزینه SUBSCRIBE کلیک (گزینه ها به شکل آیکون هستند اما با نگه داشتن ماوس بر روی گزینه ها، نام آن ها نمایان می شود) و یک عبارت دلخواه را وارد و بر روی OK کلیک کنید تا برنامه فعال شود

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 48 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR