دانلود NVIDIA GeForce Now 2.0.26.116 – گیمینگ افسانه‌ای و ابری انویدیا جیفورس

دانلود NVIDIA GeForce Now 2.0.26.116 - سیستم گیمینگ افسانه‌ای و ابری انویدیا جیفورس

 

دانلود NVIDIA GeForce Now

| گیمینگ افسانه‌ای و ابری انویدیا جیفورس |

 

NVIDIA GeForce Now 2.0.26.116 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند از کمپانی انویدیا (NVIDIA) برای دوست‌داران دنیای گیم است. این برنامه، در واقع سیستم گیمینگ افسانه‌ای GeForce را برای شما به ارمغان می‌آورد که در آن شما می‌توانید بازی‌های روز دنیا را بر روی سرورهای ابری اجرا کنید و در واقع نیازی به سخت‌افزارهای قوی برای اجرای آن‌ها نداشته باشید. تنها کافی‌ست که با استفاده از این پلتفرم یک حساب کاربری برای خود بسازید و سچس عناوین دلخواه خود در انواع فروشگاه‌های معتبر نظیر Steam, Epic Games و … را با بهترین کانفیگ سخت افزارهای روز دنیا اجرا کنید.

با افزایش شمار کاربران شبکه اینترنت در سراسر دنیا، غول‌های دنیای فناوری به دنبال طرح‌ ایده‌هایی هستند که بتواند بسیاری از نیازمندی‌های کاربران را در این فضا سهولت بخشد. کمپانی انویدیا نیز به نوبه خود توانسته با طرح و راه‌اندازی این ایده خلاقانه، نیاز بسیاری از علاقه‌مندان به گیمینگ را برطرف کند. در واقع با استفاده از این پلتفرم، شما حتی به سخت افزار قوی کامپیوتر یا موبایل جهت اجرا کردن بازی‌های مورد علاقه خود نیازی نخواهید داشت و در واقع از طریق یک سرور ابری با قدرت بسیار بالا می‌توانید عناوین دلخواه خود را تجربه کنید. مهم‌تر از همه اینکه به دلیل ابری بودن این سرویس، شما می‌توانید تمامی بازی‌های خریداری شده در حساب استیم، اپیک گیمز و … را بر روی کامپیوتر دسکتاپ، لپ تاپ، مک، اندروید و حتی iOS اجرا کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار NVIDIA GeForce Now را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار NVIDIA GeForce Now :

– امکان اجرا کردن بازی‌های روز دنیا از طریق سرویس ابری انویدیا

– امکان بازی کردن کلیه عناوین موجود در فروشگاه‌های Steam, Epic Games و …

– دارا بودن کیفیت و گرافیک بسیار عالی استریم بازی‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

NVIDIA GeForce Now.cover1  300x169 - دانلود NVIDIA GeForce Now 2.0.26.116 - گیمینگ افسانه‌ای و ابری انویدیا جیفورس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 110 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR