دانلود Duplicate Files Search & Link 7.0.7 – نرم افزار یافتن فایل های تکراری

دانلود Duplicate Files Search & Link 7.0.7 - نرم افزار یافتن فایل های تکراری

 

دانلود Duplicate Files Search & Link

| نرم افزار یافتن فایل های تکراری |

 

Duplicate Files Search & Link 7.0.7 فایل های تکراری موجود در حافظه رایانه شما را پیدا می کند و آن ها را با استفاده از لینک های سخت (Hard links) به یکدیگر پیوند می دهد تا در میزان فضای آزاد هارد دیسک صرفه جویی شود. این نرم افزار ابزاری هوشمند و دقیق برای جستجوی و یافتن همه نوع پرونده تکراری و لینک های سخت NTFS است. شیوه کار این نرم افزار به این شکل است که بدون در نظر گرفتن نام فایل، مطالب و محتوای تکراری را جستجو می کند (از مقایسه بایت به بایت استفاده می شود) و نه تنها می تواند فایل های تکراری را حذف و یا آن ها را به مکان دیگری منتقل کند بلکه می تواند لینک های سخت NTFS یا شورت کات ها (ShortCut) را جایگزین فایل های تکراری کند. به این شکل پس از یافتن نسخه های تکراری یک فایل در قسمت های مختلف هارد دیسک، تنها نسخه اصلی فایل باقی می ماند و سایر فایل حذف می شوند اما برای دسترسی ساده تر شما، به جای فایل های حذف شده، شورت کات هایی ایجاد می شود که با کلیک بر روی آن ها فایل مورد نظر باز می شود.

دلیل اصلی طراحی و توسعه Duplicate Files Search & Link این است که برنامه های مشابه زیادی که امکان کار با لینک های NTFS را فراهم کنند وجود ندارد. لینک های سخت NTFS به چندین فایل اجازه می دهد تا فضای مشابهی را بر روی هارد دیسک بین یکدیگر به اشتراک بگذارند. به عنوان مثال اگر چندین برنامه از یک کتابخانه استفاده کنند به جای آنکه هر کدام از آن ها یک کپی از فایل های کتابخانه را ایجاد کند می توانند از لینک های NTFS به فایل کتابخانه مورد نظر استفاده کرد. اگر چندین لینک سخت به یک فایل اشاره داشته باشند، حذف هر لینک سخت باعث حذف آن فایل و آزاد شدن فضای هارد دیسک نمی شود تا زمانیکه آخرین لینک سخت نیز حذف شود.

 

 

 

ویژگی های Duplicate Files Search & Link:

– یافتن سریع و دقیق فایل های تکراری
– پشتیبانی از انواع هارد دیسک ها (اینترنال، اکسترنال، SSD و…)
– موتور جستجوی سریع می تواند چندین درایو مستقل را همزمان اسکن کند
– فایل های صوتی، تصویری و عکس های JPG را که حاوی محتوای یکسان و متادیتای مختلف هستند را شناسایی می کند
– فایل های تکراری را با لینک های سخت یا شورت کات ها جایگزین می کند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Duplicate Files Search & Link 7.0.7 - نرم افزار یافتن فایل های تکراری



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR