دانلود بازی Undercover brother برای PC

دانلود بازی Undercover brother برای PC

 

دانلود بازی Undercover brother برای کامپیوتر

| بازی ماموریت مخفی |

| نسخه DARKSiDERS |

 

Undercover brother بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن، ماجرایی و نقش‌آفرینی می باشد که در سال 2021 توسط Rita ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. به مانند دیگر بازی‌های سبک اکشن و اول شخص، در این بازی هم شما به تنوع گسترده‌ای از انواع سلاح‌ها دسترسی دارید که می‌توانید هریک را در زمان مناسب به کار گیرید و در برابر دشمن بایستید. محاصره دشمن هر لحظه تنگ و تنگ‌تر می‌شود و شما باید سعی کنید تا جایی که ممکن است از این محاصره جان سالم به در ببرید؛ زیرا که شمار دشمنان بسیار بیشتر از مردان شماست.

بازیکن در بازی می‌تواند از محاصره دشمن فرار کند و به این ترتیب مدت زمان بیشتری زنده بماند. حتی این امکان هم وجود دارد که بتوانید با کشتن دشمن، اسلحه آن‌‌ها را بردارید و به طور مستقیم به آن‌ها یورش ببرید. از جمله اسلحه‌هایی که در بازی به آن‌ها دسترسی دارید می‌توان به تک‌تیرانداز، سلاح کمری، سلاح سنگین و حتی شمشیر و سپر اشاره کرد که هریک در موقعیت‌های خاص خود کاربرد دارند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Undercover brother را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Undercover brother 1 300x169 - دانلود بازی Undercover brother برای PC Undercover brother 2 300x169 - دانلود بازی Undercover brother برای PC

 

Undercover brother 3 300x169 - دانلود بازی Undercover brother برای PC Undercover brother 4 300x169 - دانلود بازی Undercover brother برای PC

 

تریلر بازی Undercover brother :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/8.1/10
Processor: Intel 2.4GHz
Memory: 2048 mb MB RAM
Graphics: DirectX 9.0c and Shader Model 3.0,at least 512MB
Storage: 1560 MB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 661 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR