دانلود 4Videosoft Screen Capture 1.3.56 – نرم افزار ضبط صفحه نمایش

دانلود 4Videosoft Screen Capture 1.3.36 - نرم افزار ضبط صفحه نمایش

 

دانلود 4Videosoft Screen Capture

| نرم افزار ضبط صفحه نمایش |

 

4Videosoft Screen Capture 1.3.56 به عنوان یک برنامه حرفه ای ضبط صفحه نمایش این امکان را برای شما فراهم می کند تا فیلم و صدا را در ویندوز 10، 8، 8.1 و 7 ضبط و ذخیره کنید. چه بخواهید فیلم های در حال پخش از YouTube و Netflix را ضبط کنید و چه بخواهید آنچه که بر روی صفحه نمایش در حال اجرا است را ضبط کنید می توانید از این برنامه استفاده کنید. همچنین اگر بخواهید آموزش های تصویری ایجاد کنید ابزار های موجود در این برنامه شما را قادر می سازد تا صفحه را برای اشتراک در یک دوره آموزشی آنلاین ضبط کنید. علاوه بر این، فناوری پیشرفته انکدینگ HD می تواند کیفیتی فوق العاده عالی را برای شما به ارمغان آورد. علاوه بر ضبط فعالیت های صفحه نمایش، 4Videosoft Screen Capture همچنین امکان ضبط وب کم را برای شما فراهم می کند تا بتوانید تمامی مکالمات تصویری و کلاس های آنلاین را ضبط کنید. اگر شما یک گیمر حرفه ای هستید که برای به اشتراک گذاری شیوه بازی کردن خود برای YouTube فیلم می سازید می توانید از این برنامه استفاده کنید. این برنامه علاوه بر تصویر، صدای رایانه و میکروفون را نیز برای شما ضبط می کند. می توانید صدای میکروفون را در تماس های آنلاین ضبط و آن ها را به راحتی با فرمت های MP3، M4A، AAC و WMA برای پخش کننده های مختلف ذخیره کنید.

 

 

 

ویژگی های 4Videosoft Screen Capture:

– ضبط صفحه نمایش با کیفیت و فریم ریت بالا (با فرمت های MP4 و WMV)
– ضبط صدا به صورت حرفه ای با فرمت های MP3، M4A، AAC و…
– امکان انجام تنظیمات سفارشی قبل از ضبط صفحه نمایش
– امکان ضبط تماس های تصویری، کلاس های آنلاین، بازی های ویدئویی و…
– توانایی ویرایش و حاشیه نویسی در حین ضبط

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود 4Videosoft Screen Capture 1.3.36 - نرم افزار ضبط صفحه نمایش



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

ابتدا برنامه را نصب و سپس محتویات فولدر Crack را در محل نصب برنامه کپی کنید (فولدر Crack در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد)

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 37 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR