دانلود پیام‌رسان فیسبوک مسنجر برای ویندوز Facebook Messenger 97.11.116

دانلود پیام‌رسان فیسبوک مسنجر برای ویندوز Facebook Messenger 86.5.119

 

دانلود پیام‌رسان فیسبوک برای ویندوز

| پیام‌رسان محبوب و قدرتمند فیسبوک مسنجر Facebook Messenger برای کامپیوتر |

 

پیام‌رسان فیسبوک مسنجر برای ویندوز Facebook Messenger 97.11.116 نام یک اپلیکیشن محبوب و قدرتمند برای کاربران شبکه اجتماعی فیسبوک است که شما با استفاده از آن به راحتی می‌توانید با دوستان خود در این شبکه ارتباط داشته باشید. شبکه اجتماعی فیسوک در چند سال گذشته از محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران ایرانی برخوردار بود. از آن دوران تا به امروز که شمار بسیاری از شبکه‌های اجتماعی به فضای مجازی داخل کشور آمده و فعالیت کرده‌اند، هنوز هم شبکه اجتماعی فیسبوک برای بسیاری از افراد محبوبیت خاص خود را دارد؛ حتی با این که با توجه به شرایط موجود، دسترسی به این شبکه با محدودیت‌هایی همراه بوده است. در کنار این شبکه اجتماعی وسیع و قدرتمند، پیام‌رسانی داخلی نیز گنجانده شده که امروزه تحت عنوان فیسبوک مسنجر شناخته می‌شود.

امروزه بسیاری از کاربران، با پیام‌رسان محبوب فیسبوک مسنجر آشنا هستند. این اپ به شما اجازه می‌دهد که به راحتی بتوانید با دوستان و اعضای خانواده خود از طریق حساب شبکه اجتماعی فیسبوک در ارتباط باشید. این اپلیکیشن در واقع یک مسنجر مستقل است که می‌توان از آن به عنوان یک پیام‌رسان مورد استفاده قرار داد و حتی فعالیتی هم در شبکه اجتماعی فیسبوک نکرد. با توجه به محبوبیت روز افزون این شبکه اجتماعی، اپلیکیشن فیسبوک مسنجر توانسته به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در دنیا لقب بگیرد که در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی نسخه ویندوزی این برنامه در خدمت شما هستیم که امکانات متعددی را در این حوزه برای شما فراهم می‌کند. هم اکنون می توانید نرم افزار پیام‌رسان فیسبوک مسنجر Facebook Messenger برای ویندوز و کامپیوتر را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار پیام‌رسان فیسبوک ویندوز Facebook Messenger :

– امکان کارکرد به عنوان یک پیام‌رسان مستقل و عدم نیاز به ورود به وب‌سایت فیسبوک جهت دسترسی به محتوای پیام‌ها

– امکان دریافت نوتیفیکیشن با دریافت هر پیام

– امکان ارسال و دریافت فیلم، عکس و GIF در چت

– پشتیبانی از استیکرهای محبوب

– امکان چت و گفتگوی رایگان و نامحدود با مخاطبان در شبکه اجتماعی فیسبوک

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Facebook Messenger.cover1  300x188 - دانلود پیام‌رسان فیسبوک مسنجر برای ویندوز Facebook Messenger 97.11.116

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 103 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR