دانلود Amped Replay 2020 build 18163 – ویدیو پلیر قدرتمند برای بازرسان پلیس

دانلود Amped Replay 2020 build 18163 - ویدیو پلیر قدرتمند برای بازرسان پلیس

 

دانلود Amped Replay

| ویدیو پلیر قدرتمند برای بازرسان پلیس |

 

Amped Replay 2020 build 18163 نام یک ویدیو پلیر قوی و بهینه‌سازی شده برای نیازهای غیر شخصی است که بنا بر ادعای توسعه‌دهندگان، این ابزار به طور خاص برای بازرسان پلیس، کارآگاهان و … کاربرد دارد. با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید فاصله موجود در بین یک پلیر ساده تا یک ابزار آنالیز حرفه‌ای فریم‌های ویدیویی را پوشش دهید تا بدین واسطه بتوانید با جزئیات دقیق فیلم‌های مورد نظر خود را مورد بررسی قرار داده و از آن اطلاعات کسب کنید.

استفاده از این نرم افزار به محققین امکانی می‌دهد که بتوانند تصاویر ویدیویی خود را به سرعت مشاهده کرده و پرونده‌ها را با دقتی بیشتر رسیدگی کنند. رابط گرافیکی این نرم افزار به نحوی طراحی شده که همه انتظارات شما قالب دسترسی سریع باشد و بتوانید در زمان کوتاه، به نتایج حرفه‌ای برسید. این نرم افزار برای پردازش و پخش فیلم‌ها نیاز به هیچ ابزار دیگری ندارد و موتور حرفه‌ای آن می‌توانید محتوای دوربین‌های مدار بسته را بدون نیاز به نرم افزارهای واسط پخش کند تا بتوانید به سرعت از آن‌ها در تحقیقات خود استفاده کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Amped Replay را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Amped Replay :

– امکان کارکرد ساده و آسان

– طراحی شده برای نیاز بازرسان پلیس و کارآگاهان

– سرعت بالا در پخش و پردازش فیلم‌ها

– امکان تهیه عکس و فیلم از مستندات برای تهیه گزارش

– دارا بودن امکان پشتیبانی از محتوای دوربین‌های مدار بسته

– کارکرد مستقل و عدم نیاز به دیگر ابزارهای مشابه برای پردازش و پخش فیلم‌ها

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Amped Replay.cover1  300x168 - دانلود Amped Replay 2020 build 18163 - ویدیو پلیر قدرتمند برای بازرسان پلیس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 411 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR