دانلود بازی Monster Slayers The Magister برای PC

دانلود بازی Monster Slayers The Magister برای PC

 

دانلود بازی Monster Slayers The Magister برای کامپیوتر

| بازی قاتل هیولا |

| نسخه Goldberg |

 

Monster Slayers The Magister بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و ایندی می باشد که در سال 2020 توسط Nerdook Productions ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. قاتل هیولا، عنوان جدیدی در سبک نقش‌آفرینی است که شما در آن بایست یک قهرمان را انتخاب کنید و مسیر او را برای کشتن هیولا در پیش بگیرید. این بازی، در واقع عنوانی است که از روی بازی دیگری با همین نام به صورت تحت وب ساخته شد که با استقبال بیش از 4 میلیون پلیر در سراسر دنیا همراه بود.

در این بازی شما به عنوان قهرمان داستانی، باید با انواع ارواح، اجنه و دیگر هیولاها بجنگید و در مسیر بازی، کارت‌های مختلف را جمع‌آوری کنید. برای باز کردن توانایی‌های جدید، شما می‌توانید روند داستانی بازی را پیش برده و راه را برای قهرمانان آینده باز کنید. بازی انواع مختلفی دارد که شما می‌توانید سبک دلخواه خود را از بین آن‌ها انتخاب کرده و از تجربه آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Monster Slayers The Magister را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Monster Slayers1 300x169 - دانلود بازی Monster Slayers The Magister برای PC Monster Slayers2 300x169 - دانلود بازی Monster Slayers The Magister برای PC

 

Monster Slayers4 300x169 - دانلود بازی Monster Slayers The Magister برای PC Monster Slayers3 300x169 - دانلود بازی Monster Slayers The Magister برای PC

 

تریلر بازی Monster Slayers The Magister :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP / Vista / 7 / 8
Processor: Processor 2 GHz (Dual Core)
Memory: 256 MB RAM
Graphics: OpenGL 2.1 compatible 3D graphics card with 256 MB VRAM
DirectX: Version 9.0
Storage: 40 MB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 175 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR