دانلود iPixSoft SWF to MOV Converter 4.3.0 – نرم افزار تبدیل فایل های فلش به ویدئو

دانلود iPixSoft SWF to MOV Converter 4.3.0 - نرم افزار تبدیل فایل های فلش به فلیم

 

دانلود iPixSoft SWF to MOV Converter

| نرم افزار تبدیل فایل های فلش به ویدئو |

 

iPixSoft SWF to MOV Converter 4.3.0 یک نرم افزار کم حجم و فوق العاده کاربردی برای تبدیل هایی با فرمت SWF به فیلم است. بسیاری از برنامه های مشابه و مبدل های دیگر SWF نمی توانند فایل های SWF پیچیده مانند فایل هایی که موسیقی توسط کاربر قابل کنترل باشد، فایل هایی که فیلم های خارج از SWF را بهم پیوند می دهند، فایل هایی که برخی از فیلم های با وضوح بالا داخلی در آن ها استفاده شده است و… را پشتیبانی کنند اما این نرم افزار می توانید تمام این پرونده های پیچیده را بطور کامل تبدیل کند. علاوه بر توانایی بالا در تبدیل کامل فایل های فلش، این نرم افزار امکان ویرایش جزئی اینگونه فایل ها را برای شما امکان پذیر می کند. با استفاده از ابزار های موجود در این برنامه می توانید بخش هایی از فیلم را برش دهید، واترمارک ها و لوگو های دلخواه خود را به آن اضافه کنید و… .

iPixSoft SWF to MOV Converter از یک رابط کاربری بسیار ساده و کارآمد برخوردار است. پس از نصب و اجرای این نرم افزار کاربر تنها لازم است فایل مورد نظرش را انتخاب کند (پس از انتخاب تمام جزئیات فایل از جمله فریم ریت، ابعاد، نسخه فلش و… نمایش داده می شود)، در سربرگ Edit اگر نیاز است بخشی از فیلم را برش دهد و یا لوگوی مورد نظرش را به آن اضافه کند و در نهایت در سربرگ Setting محل ذخیره سازی فیلم، فریم ریت، انکدر، بیت ریت، ابعاد، تنظیمات صوتی و… را مشخص و عملیات تبدیل را آغاز کند.

 

 

 

ویژگی های کلیدی iPixSoft SWF to MOV Converter:

– تبدیل فایل های SWF پیچیده به فیلم
– امکان برش فیلم، افزودن واترمارک و لوگو
– پشتیبانی از انکدر های مختلف
– امکان شخصی سازی ابعاد ویدیوی خروجی
– پشتیبانی از فیلم های فلش در قالب Macromedia Flash V6، V7 (MX)، V8 (MX 2004) و V9 (CS3)

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود iPixSoft SWF to MOV Converter 4.3.0 - نرم افزار تبدیل فایل های فلش به فلیم



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه محتویات فولدر Crack (در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد) را در محل نصب آن کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 16 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR