دانلود Alternate File Move 2.230 – همگام‌سازی اطلاعات فولدرها

دانلود Alternate File Move 2.230 - همگام‌سازی اطلاعات فولدرها

 

دانلود Alternate File Move

| نرم افزار همگام‌سازی اطلاعات فولدرها |

 

Alternate File Move 2.230 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه همگام‌سازی اطلاعات فولدرها است که به کمک آن شما می‌توانید محتوای دو فولدر مختلف را با همدیگر همسان کنید. استفاده از این ابزار، بیشتر در مواقعی کاربرد دارد که شما بخواهید اطلاعات دو فولدر (یا آدرس) مختلف در ویندوز را با همدیگر یکسان کنید. در صورتی که شما هم نیاز دارید اطلاعات دو آدرس مختلف را با هم یکسان کنید، این برنامه می‌تواند یک گزینه بسیار عالی برای این نیاز باشد.

با استفاده از این نرم افزار شما به سرعت می‌توانید اطلاعات دو فولدر کاملا مجزا از هم را مقایسه کرده و در صورت نیاز محتویات آن‌‌ها را با هم یکسان کنید. در واقع با استفاده از این برنامه، دیگر نیازی نیست که اطلاعات دو فولدر مورد نظر را به صورت دستی بین همدیگر جابه‌جا کنید؛‌زیرا که هرگونه تغییر در یکی از این آدرس‌ها، در آدرس دیگر نیز اعمال خواهد شد و شما می‌توانید همواره به نسخه‌ای به‌روز از اطلاعات مورد نظر در هر دو آدرس دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار Alternate File Move را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Alternate File Move :

– امکان مقایسه کردن فایل‌ها بر حسب سایز، تاریخ و محتوا

– امکان همگام‌سازی سریع و خودکار اطلاعات بین دو آدرس مختلف

– امکان حذف کردن فایل‌های ناموجود در آدرس مبدأ

– ساده و رایگان بودن

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Alternate File Move.cover1  300x213 - دانلود Alternate File Move 2.230 - همگام‌سازی اطلاعات فولدرها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 900 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR