دانلود Calendarscope 12.5.0.1 – نرم افزار تقویم و مدیریت امور

دانلود Calendarscope 11.0.4 - نرم افزار تقویم و مدیریت امور

 

دانلود Calendarscope

| نرم افزار تقویم و مدیریت امور |

 

Calendarscope 12.5.0.1 یک تقویم کامل و کاربردی برای برنامه ریزی و مدیریت قرار ها، جلسات، روز های تولد، تعطیلات، رویداد های ویژه و… است و به شما این امکان را می دهد تا همه رویداد های خود را در یک مرور روزانه، هفتگی، ماهانه و یا سالانه مشاهده کنید و در هر نما نگاهی سریع به وقایع یک روز داشته باشید. با استفاده از این نرم افزار می توانید رویداد ها و وظایف منفرد یا تکراری ایجاد، برای رویداد های آینده هشدار و یادآوری تنظیم و موارد مختلف را با رنگ های متنوع تنظیم کنید. ویژگی کشیدن و رها کردن (Drag and drop) به شما کمک می کند تا یک رویداد را دوباره تنظیم کنید یا مدت زمان آن را به راحتی تغییر دهید. تمام کار های برنامه ریزی شده با جزئیات دقیق (فعال، منقضی شده و تکمیل شده) به کاربر نمایش داده می شود.

همچنین می توانید کار ها را با یک مهلت خاص یا بدون موعد تعیین شده ایجاد و ردیابی کنید. یادآوری ها دارای فونت، رنگ و صدای قابل تنظیم هستند و می توانند حاوی آدرس های ایمیل و URL های وب نیز باشند. با استفاده از HandySync می توانید داده های خود را با تقویم Google یا دستگاه همراه خود همگام سازی یا تقویم خود را چاپ کنید. در برنامه Calendarscope همچنین می توانید یادآوری های مختلف را برای انتشار در وب سایت شرکتتان در یک فایل HTML ذخیره کنید.

 

 

 

ویژگی های Calendarscope:

– دسته بندی و برنامه ریزی آسان قرار ها، جلسات، روزهای تولد و…
– امکان استفاده از رنگ ها و فونت های مختلف
– توانایی چاپ تقویم
– همگام سازی سریع و آسان رویداد ها و یادآوری ها با تلفن همراه و تبلت
– با الگوریتم های رمزگذاری قوی از دسترسی غیرمجاز به داده های شما جلوگیری می شود

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Calendarscope 11.0.4 - نرم افزار تقویم و مدیریت امور



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 12 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR