دانلود فارسی نویس رویا – Farsi Nevis Roya 1

دانلود فارسی نویس رویا - Farsi Nevis Roya 1

 

دانلود فارسی نویس رویا

| فارسی‌نویسی در نرم افزارهای مختلف |

 

Farsi Nevis Roya 1 نام یک بسته نرم افزاری جدید و کاربردی به منظور فعال‌سازی امکان فارسی‌نویسی در محیط نرم افزارهای مختلف است. با این برنامه، کاربر می‌تواند تمامی مشکلاتی که به هنگام تایپ فارسی در نرم افزارهای مختلف وجود دارند را رفع کرده و به راحتی امکان تایپ فارسی و بدون اشکال در اینگونه برنامه‌‌ها را فراهم کنند. اگر قصد دارید در محیط یک نرم افزار گرافیکی تایپ فارسی کنید، ممکن است در برخی نسخه‌ها این زبان به طور کامل پشتیبانی نشود و شما را با چالش‌هایی رو به رو کند. این مشکلات، در دیگر نرم افزارهای ویرایش تصویر، گرافی و تدوین فیلم نیز گاها دیده شده و با یک فارسی‌نویس رسمی نظیر رویا می‌توانید مشکلات این‌چنینی را یک بار برای همیشه از بین ببرید.

این برنامه در واقع یک ادیتور ساده متن است که می‌توانید متن دلخواه خود را در آن تایپ و سپس آن را در هر نرم افزار دیگری که با مشکل تایپ فارسی مواجه است، کپی کنید. با این کار، عبارت متنی دلخواه شما بدون هیچ مشکلی در نرم افزار مورد نظرتان تایپ خواهد شد. این ادیتور قوی، از انواع مختلف فونت‌های فارسی نیز پشتیبانی داشته و مشکلات ذکر شده در انواع مختلف نرم افزارها را از بین می‌برد. هم اکنون می توانید نرم افزار فارسی نویس رویا را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار فارسی نویس رویا :

– فراهم‌سازی امکان تایپ فارسی در انواع نرم افزارهای گرافیک، تدوین فیلم و …

– دارا بودن ده‌ها فونت فارسی متنوع

– قابلیت تایپ فارسی/انگلیسی

– دارا بودن ادیتور پیشرفته متن

– امکان جستجوی کلمات

– امکان Copy/Paste کردن متون فارسی در نرم افزارهایی نظیر فتوشاپ، افتر افکت و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Roya.cover1  300x172 - دانلود فارسی نویس رویا - Farsi Nevis Roya 1

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 15.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR