دانلود کتاب آموزش برنامه‌ نویسی اندروید: کاتلین – Android Programming: The Big Nerd Ranch Guide, 4th Edition – PDF

دانلود کتاب آموزش برنامه‌ نویسی اندروید: کاتلین - Android Programming: The Big Nerd Ranch Guide, 4th Edition - PDF

 

دانلود کتاب آموزش برنامه‌ نویسی اندروید: کاتلین

| Android Programming: The Big Nerd Ranch Guide, 4th Edition – PDF |

 

دانلود کتاب آموزش برنامه‌ نویسی اندروید: کاتلین (Android Programming: The Big Nerd Ranch Guide, 4th Edition – PDF) نام یک کتاب الکترونیکی شناخته شده و محبوب برای افرادی است که علاقه‌مند به یادگیری مهارت برنامه‌نویسی اندروید هستند. این کتاب، یک مرجع مناسب برای افراد تازه‌کار است. حتی اگر که شما تاکنون هیچ پیش‌زمینه‌ای از برنامه‌نویسی هم نداشته باشید، باز هم این کتاب شما را کمک می‌کند تا تجربیات زیادی در حوزه برنامه‌نویسی به دست بیاورید. آشنایی با اکتیویتی‌ها، تردها، تم‌ها، ویوها، فرگمنت‌ها، ارتباطات شبکه و … از مهم‌ترین مسائل مورد بحث در این کتاب هستند.

در این کتاب، شما می‌توانید مثال‌هایی متعددی از اپلیکیشن‌های اندروید و شیوه کارکرد آن‌ها یاد بگیرید. در ادامه می‌توانید به صورت قدم به قدم با اندروید استودیو آشنا شده و سعی کنید اپلیکیشن خود را بنویسید. پیشنهاد میکنیم کتاب آموزش ساخت API با لاراول را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت نمایید.

 

نویسنده/مترجم: Bill Phillips
تعداد صفحات: 624
فرمت: کتاب PDF
زبان: انگلیسی

 

 

ویژگی‌های کتاب Android Programming: The Big Nerd Ranch Guide, 4th Edition – PDF:

– آشنایی جزئی و دقیق با مفاهیم مهم و APIها

– آنایی با مفاهیم برنامه‌نویسی به زبان کاتلین

– دارا بودن ده‌ها مثال عملی

– آشنایی با ابزارهای اندروید استودیو

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 27 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR