دانلود Xilisoft iPad to PC Transfer 5.7.34 Build 20210105 – نرم افزار انتقال اطلاعات بین آیپد و کامپیوتر

Xilisoft iPad to PC Transfer - نرم افزار انتقال اطلاعات بین آیپد و کامپیوتر

 

دانلود Xilisoft iPad to PC Transfer

| نرم افزار انتقال اطلاعات بین آیپد و کامپیوتر |

 

Xilisoft iPad to PC Transfer 5.7.34 Build 20210105 می تواند فیلم ها، موسیقی ها و عکس ها را بین رایانه شما و iPad تبادل کند مانند iTunes اما راحت تر و کاربردی تر از آن چون که iTunes نمی تواند به راحتی عکس ها را در آلبوم ها مدیریت و سازماندهی کنید. همچنین این نرم افزار می تواند تمام اطلاعات موجود در دستگاه آیپد را برای پشتیبان گیری در رایانه و کتابخانه iTunes شما کپی کند. حتی می توانید پیام ها را از دستگاه خود به کامپیوتر و یا لیستی از مخاطبین را از کامپیوتر به آیپد منتقل کنید. دو ابزار برای کمک به شما در جستجو سریع آنچه در iPad خود می خواهید در دسترس است تا خیلی سریع فایل مورد نظرتان را در هر نقطه از حافظه دستگاه که باشد پیدا کنید. می توانید موسیقی های خود را خیلی راحت دسته بندی و مرتب، اطلاعات موزیک ها (شامل نام اثر، نام هنرمند، آلبوم ، آهنگساز و سال انتشار) را ویرایش، لیست های پخش را ایجاد، ویرایش یا حذف کنید.

نرم افزار Xilisoft iPad to PC Transfer اطلاعات دستگاه از جمله مدل، ظرفیت (فضای استفاده شده و موجود)، نسخه، شماره سریال و… را نمایش می دهد. همه مدل های iPad، iPhone و iPod پشتیبانی می شوند: iPad Wi-Fi، iPad Wi-Fi + 3G، iPad 16 GB، iPad 32 GB، iPad 64 GB، iPad Air، iPad mini، iPhone 4، iPhone 3G و تمام مدل های  آیفون و آیپاد.

 

 

 

ویژگی های Xilisoft iPad to PC Transfer:

– به طور کامل از تمام نسخه های iOS پشتیبانی کنید
– انتقال فیلم ها، موسیقی ها، تصاویر، پیام ها و مخاطبین بین کامپیوتر و iPad بدون نیاز به نصب iTunes
– امکان تهیه نسخه پشتیبان از پیام ها و مخاطبین
– آهنگ های زنگ آیفون و کتاب های الکترونیکی را در iPad خود مدیریت کنید

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Xilisoft iPad to PC Transfer - نرم افزار انتقال اطلاعات بین آیپد و کامپیوتر



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه فایل Keygen.exe (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را اجرا و از قسمت Product Id به محل نصب برنامه بروید و فایل pd.cfg را انتخاب کنید. پس از انتخاب فایل pd.cfg بر روی Generate کلیک و از کد ساخته شده در قسمت License Code برای فعال سازی برنامه استفاده کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 68 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR