دانلود NCH Fling Plus 5.03 – نرم افزار ارتباط با FTP با امکان دانلود و آپلود فایل‌ها

دانلود NCH Fling Plus 5.03 - نرم افزار ارتباط با FTP با امکان دانلود و آپلود فایل‌ها

 

دانلود NCH Fling Plus

| نرم افزار ارتباط با FTP با امکان دانلود و آپلود فایل‌ها |

 

NCH Fling Plus 5.03 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی به منظور برقراری ارتباط با سرورها از طریق پروتکل‌ FTP است که با استفاده از آن، کاربر می‌تواند به راحتی با فضای هاست به صورت از راه دور ارتباط برقرار کند. با این برنامه، شما می‌توانید فرآیند انتقال (آپلود/دانلود) فایل‌ها و فولدرها را به صورت خودکار انجام دهید. یکی از خصوصیات مهم این برنامه، امکان همگام‌سازی سریع و خودکار اطلاعات موجود در سرور با کامپیوتر است؛ در واقع به کمک این امکان شما می‌توانید به محض وقوع هرگونه تغییر در فایل‌ها، نسخه جدید آن را به سرور اف‌تی‌پی ارسال کنید و دیگر نیازی به آپلود دستی آن نداشته باشید؛ زیرا که این برنامه تمام این فرآیند را به طور خودکار برای شما به اجرا در می‌آورد.

استفاده از این نرم افزار در مواقعی کاربرد دارد که شما بخواهید اطلاعات موجود در کامپیوتر خود را به سرور همیشه به صورت همگام نگاه دارید. در این روش، وقوع هرگونه تغییر بر روی فایل‌ها به طور خودکار به عنوان نسخه‌ای جدید جایگزین آن فایل در سرور خواهد شد. این برنامه شما را قادر می‌سازد تا به راحتی بتوانید انتقال اطلاعات خود به آدرس‌های مختلف را مدیریت کنید و این ابزار را به عنوان روشی جهت پشتیبان‌گیری خودکار اطلاعات مورد استفاده قرار دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار NCH Fling Plus را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار NCH Fling Plus :

– اف‌تی‌پی قدرتمند با کارکرد ساده

– پشتیبانی از SSL (FTPS)

– امکان انتقال اطلاعات در شبکه محلی (LAN)

– قابلیت آپلود خودکار فایل‌ها در سرور

– مناسب برای همگام‌سازی داده‌ها با اطلاعات سرور

– امکان پشتیبان‌گیری خودکار از اطلاعات

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

NCH Fling Plus.cover1  300x185 - دانلود NCH Fling Plus 5.03 - نرم افزار ارتباط با FTP با امکان دانلود و آپلود فایل‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.61 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR