دانلود TextPad 9.2.3 x64 – نرم افزار ویرایش محتوای متنی

دانلود TextPad 8.5.0 - نرم افزار ویرایش محتوای متنی

 

دانلود TextPad

| نرم افزار ویرایش محتوای متنی |

 

TextPad 9.2.3 x64 نام یک ابزار قدرتمند و چندمنظوره برای ویرایش کردن محتوای متنی است که با دارا بودن یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند، تقریبا کلیه امکانات مورد انتظار کاربران مبتدی تا حرفه‌ای برای ویرایش متن را در خود جای داده است. این برنامه به طور خاص برای ویرایش کردن آسان انواع فایل‌های متنی طراحی شده و کاربر به راحتی می‌توانید اطلاعات متنی خود را با آن ویرایش کند. محیط کاربری این برنامه تا حد امکان ساده طراحی شده تا همه افراد بتوانند به راحتی با امکانات آن ارتباط برقرار کنند.

در محیط این برنامه کاربر می‌تواند چندین سند متنی مختلف را به طور همزمان در قالب تب‌هایی مجزا باز کند و با ابزارهای موجود به ویرایش و کار با محتوای دلخواه خود بپردازد. علاوه بر این، در نمای سمت چپ صفحه نیز این امکان مهیاست که بتوانید فایل‌های مورد نظر خود را از آدرس‌های مختلف فراخوانی و ویرایش کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار TextPad را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TextPad :

– امکان ویرایش فایل‌های پرحجم

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– قابلیت تصحیح غلط‌های املایی

– امکان ویرایش چندین فایل به طور همزمان

– امکان مرتب‌سازی سریع و آسان کدها

– امکان تشخیص لینک‌ها در درون متن

– امکان ویرایش کد و برنامه‌نویسی به زبان‌های مختلف

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TextPad.cover1  300x215 - دانلود TextPad 9.2.3 x64 - نرم افزار ویرایش محتوای متنی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 13.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR