دانلود Manager Desktop Edition 21.01.01 – نرم افزار مدیریت حسابداری و امور مالی

دانلود Manager Desktop Edition 21.01.01 - نرم افزار مدیریت حسابداری و امور مالی

 

دانلود Manager Desktop Edition

| نرم افزار مدیریت حسابداری و امور مالی |

 

Manager Desktop Edition 21.01.01 نام یک نرم افزار جدید و رایگان در زمینه مدیریت امور مالی، حسابداری، موال، اسناد وارده و صادره، هزینه‌ها و … است که به کمک آن کاربر می‌تواند یک دیتابیس جامع از انواع تزنزکشن‌ها در کسب و کار خود ایجاد کند و نهایتا از آن‌ها گزارش بگیرد. این برنامه شما را قادر می‌سازد تا بتوانید با دقتی بالا، همه تراکنش‌ها در کسب و کار خود را ببینید و آن‌ها را به دقت مورد بررسی قرار دهید. این برنامه در واقع یک ابزار حسابداری رایگان است که با استفاده از آن می‌توانید اموال و امور مالی خود را مدیریت کرده و در محیطی زیبا و کاربرپسند به این امورات مشغول باشید.

رابط گرافیکی این نرم افزار بسیار زیبا و کاربرپسند طراحی شده و نصب و راه‌اندازی آن نیز طی چند قدم ساده و سریع انجام می‌گیرد. در صفحه اصلی آن، شما با تعدادی از دکمه‌ها رو به رو هستید که شما را در امور حسابداری شرکت‌تان یاری می‌کنند. شما می‌توانید حساب‌ها و بانک‌ها را تعریف کنید و به آسانی به مدیریت طرف‌های پرداخت و دریافت سندها بپردازید. بدین ترتیب شما می‌توانید با دقتی بالا صورت‌های مالی را ببینید و آن‌ها را مدیریت کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Manager را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Manager Desktop Edition :

– دارا بودن ابزاری مجهز و حرفه‌ای برای حسابداری و مدیریت امور مالی

– رایگان و فاقد تبلیغات بودن

– امکان کارکرد آفلاین در کامپیوتر و لپ تاپ

– امکان مدیریت حساب‌ها، بانک‌ها، امول، هزینه‌ها، اسناد دریافتنی و پرداختنی و…

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Manager Desktop Edition.cover1  300x280 - دانلود Manager Desktop Edition 21.01.01 - نرم افزار مدیریت حسابداری و امور مالی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 99 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR