دانلود HitPaw Toolkit 1.1.0.12 – ابزار قدرتمند ساخت، ویرایش و تدوین فیلم

دانلود HitPaw Toolkit 1.1.0.12 - ابزار قدرتمند ساخت، ویرایش و تدوین فیلم

 

دانلود HitPaw Toolkit

| ابزار قدرتمند ساخت، ویرایش و تدوین فیلم |

 

HitPaw Toolkit 1.1.0.12 نام یک بسته نرم افزاری جدید و حرفه‌ای در زمینه ساخت، ویرایش و تدوین فیلم است که تقریبا تمامی انتظارات شما از یک ابزار این‌چنینی را برآورده می‌سازد. شما با استفاده از این نرم افزار و امکانات متعددی که در آن تعبیه شده می‌توانید با خلاقیت خود فیلم‌هایی بی‌نظیر و چشم‌نواز بسازید. امکانات مختلف این نرم افزار عبارتند از: امکان برش ویدیوها، جداسازی قسمتی از تصویر، چرخش فیلم‌ها، اضافه کردن موزیک پس‌زمینه، تغییر در رنگ و شدت روشنایی، تنظیم سرعت پخش، تبدیل فیلم به انیمیشن GIF و بسیاری دیگر از امکانات کاربردی که همه و همه در قالب یک ابزار مستقل در اختیار شما قرار داده‌ شده‌اند.

همانطور که می‌دانید، ابزارهای مختلفی امروزه برای ویرایش کردن فیلم‌ها در دسترس هستند که شماری از آن‌ها توانسته‌اند طی این چند سال به محبوبیت ویژه‌ای دست یابند. با این وجود، اکثر افراد ترجیح می‌دهند که از یک ابزار همه‌کاره برای پوشش نیازهای خود استفاده کنند؛ تا اینکه مجبور باشند برای هر نیازی از یک نرم افزار جدا استفاده کنند. این بسته نرم افزاری، تمامی انتظارات شما برای کار بر روی ویدیوها را در خود دارد که پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از آن را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار HitPaw Toolkit را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار HitPaw Toolkit :

– امکان برش ویدیوها با تنظیم ساده زمان آغاز و پایان

– امکا افزودن موزیک به پس‌زمینه فیلم‌ها طی 3 قدم

– قابلیت تبدیل ویدیو به انیمیشن GIF

– امکان تنظیم سرعت پخش فیلم‌ها

– قابلیت تنظیم افکت، شدت نور و روشنایی تصاویر

– امکان جداسازی بخشی از تصویر و همینطور چرخش فیلم‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

HitPaw Toolkit.cover1  300x145 - دانلود HitPaw Toolkit 1.1.0.12 - ابزار قدرتمند ساخت، ویرایش و تدوین فیلم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 77 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR