دانلود HitPaw Watermark Remover 1.2.0.3 – نرم افزار حذف لوگو و واترمارک از روی تصاویر

دانلود HitPaw Watermark Remover 1.2.0.3 - نرم افزار حذف لوگو و واترمارک از روی تصاویر

 

دانلود HitPaw Watermark Remover

| نرم افزار حذف لوگو و واترمارک از روی تصاویر |

 

HitPaw Watermark Remover 1.2.0.3 نام یک ابزار جدید و قدرتمند در زمینه حذف کردن هرگونه آرم و لوگو از روی تصاویر است که می‌تواند به شکلی هوشمندانه هرگونه واترمارک را از روی عکس‌های شما حذف کند. وقتی که شما احتیاج دارید یک لوگو را خیلی سریع از روی تصاویر خود پاک کنید، این ابزار می‌تواند به شکلی موثر و مفید به کمک شما بیاید. از بینبردن لوگو و واترمارک از روی تصاویر به کمک نرم افزارهای ویرایش عکس کار چندان ساده‌ و سریعی نیست و معمولا کار کردن بر روی آن زمان زیادی را به نسبت طلب می‌کند.

ولی در صورتی که شما این کار را به کمک یک ابزار مخصوص انجام دهید، به سرعت نتیجه مورد نظرتان حاصل خواهد شد. نرم افزاری که در این ساعت برای شما کاربران عزیز و گرامی آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا شما بتوانید در نهایت سهولت هرگونه لوگو و یا آرم از روی تصاویر را بدون بر جای ماندن اثراتی از آن، پاک کنید و تصویری بدون واترمارک تحویل بگیرید. تمام فرآیند این برنامه به طور خودکار انجام می‌گیرد و بدین ترتیب می‌توان گفت که شما به راحتی چند کلیک می‌توانید نتیجه دلخواه خود را تحویل بگیرید. هم اکنون می توانید نرم افزار HitPaw Watermark Remover را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار HitPaw Watermark Remover :

– امکان از بین بردن واترمارک تصاویر

– قابلیت حذف هرگونه آرم و لوگو از عکس‌ها

– امکان از بین بردن وارتارم بدون بر جای ماندن اثراتی از آن

– کارکرد ساده و سریع تنها با یک کلیک

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

HitPaw Watermark Remover.cover1  300x198 - دانلود HitPaw Watermark Remover 1.2.0.3 - نرم افزار حذف لوگو و واترمارک از روی تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 77 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR