دانلود بازی Break Sky برای PC

دانلود بازی Break Sky برای PC

 

دانلود بازی Break Sky برای کامپیوتر

| بازی بریک اسکای |

| نسخه DARKSiDERS |

 

Break Sky بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن، ماجرایی و نقش‌آفرینی می باشد که در سال 2020 توسط Farsky Interactive ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بریک اسکای یک عنوان جدید و معمایی در سبک اکشن و اول شخص است که طی آن شما با یک روایت ماجراجویانه و جذاب سر و کار دارید. شما یک سیگنال ناشناس را از فضایی دور دریافت کرده‌اید، اما وقتی که به سفینه ارسال‌کننده این سیگنال می‌رسید، هیچ‌کسی در اینجا پیدا نمی‌کنید. روایت داستانی و ماجراجویانه بازی از همین جا آغاز می‌شود.

در این بازی، شما در واقع قهرمانی هستید که باید با موجودات ناشناس در این سفینه فضایی بجنگند. شما می‌توانید اقلام مختلف در طول بازی را جمع‌آوری و در نشه بازی کاوش کنید. این بازی حالات مختلفی برای تجربه کردن دارد که فضایی پرتنش و در عین حال جذاب را برای شما به تصویر می‌کشد که نهایتا برای زنده ماندن در این سفینه مهارت شما را به چالش وامی‌دارد.  هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Sky Break را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Break Sky1 300x169 - دانلود بازی Break Sky برای PC Break Sky2 300x169 - دانلود بازی Break Sky برای PC

 

Break Sky3 300x169 - دانلود بازی Break Sky برای PC Break Sky4 300x169 - دانلود بازی Break Sky برای PC

 

تریلر بازی Break Sky :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

 OS: windows 7/8/10
Processor: i3
Graphics: gtx1050ti
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

 OS: windows 7/8/10
Processor: i5
Graphics: rtx 2060 super
Storage: 2 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 750 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR