دانلود Auslogics Registry Defrag 13.0.0.2 – نرم افزار بهینه سازی رجیستری ویندوز

Auslogics Registry Defrag - نرم افزار بهینه سازی رجیستری ویندوز

 

دانلود Auslogics Registry Defrag

| نرم افزار بهینه سازی رجیستری ویندوز |

 

Auslogics Registry Defrag 13.0.0.2 یکی از امن ترین و سریع ترین راه ها برای بهینه سازی رجیستری ویندوز است. حالا سوال اینجاست که این برنامه چه کاری انجام می دهد؟ ممکن است رایانه شخصی شما بطور مداوم هنگ کند، برنامه ها آهسته عمل کنند و بسیاری از مشکلات دیگر. استفاده زیاد از حافظه نیز ممکن است عملکرد رایانه شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. این نرم افزار رایانه شما را از نظر وجود مشکلات احتمالی بررسی می کند و در نهایت گزارشی از موارد منسوخ یا مفقود شده ای که تشخیص داده است به شما ارائه می دهد و به شما این امکان را می دهد تا خیلی سریع آن ها را برطرف کنید. این نرم افزار فضای بی فایده ای را که به برنامه هایی که حذف شده اند اختصاص داده شده است را حذف می کند و همچنین یک ساختار خطی را به رجیستری باز می گرداند. ویندوز و برنامه های مختلف ثانیه به ثانیه به رجیستری دسترسی پیدا می کنند بنابراین با بهینه سازی رجیستری می توانید عملکرد رایانه خود را به شکل چشمگیری بهبود ببخشید.

Auslogics Registry Defrag کاملا رایگان است و هیچ محدودیتی برای استفاده در سیستم های خانگی و تجاری ندارد. این برنامه یک نمایش بصری خیره کننده از مناطق پراکنده در رجیستری شما را فراهم می کند. پس از مرتب کردن رجیستری در رایانه شما، یک گزارش HTML با جزئیات جامع در مورد فرآیند بهینه سازی رجیستری ویندوز در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

 

 

 

ویژگی های Auslogics Registry Defrag:

– بهینه سازی و حذف کلید های اضافی در رجیستری
– گزارش های بصوری و فوق العاده دقیق
– برای تمام کاربران با هر سطحی از مهارت استفاده از آن آسان است
– ساخت Restore Point قبل از اعمال تغییرات

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Auslogics Registry Defrag - نرم افزار بهینه سازی رجیستری ویندوز



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 13 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR