دانلود Hasleo Disk Clone 1.0 – نرم افزار کلون سازی هارد دیسک

دانلود Hasleo Disk Clone 1.0 - نرم افزار کلون سازی هارد دیسک

 

دانلود Hasleo Disk Clone

| نرم افزار کلون سازی هارد دیسک |

 

Hasleo Disk Clone 1.0 نام یک ابزار رایگان و حرفه‌ای به منظور کلون سازی هارد دیسک است که با استفاده از آن کاربر به راحتی می‌ـواند اطلاعات یک هارد دیسک را به حافظه دیگر انتقال دهد. استفاده از این نرم افزار، معمولا در زمان مهاجرت از سیستمی به سیستم دیگر است. در واقع اگر شما بخواهید اطلاعات یک رایانه یا لپ تاپ را به همراه تمامی متعلقات به سیستمی دیگر منتقل کنید، این برنامه بهترین راهکار را در اختیار شما قرار می‌دهد. تنها کافی‌ست که این برنامه را اجرا کنید و پس از انتخاب هارد دیسک مبدأ و مقصد، فرآیند انتقال را آغاز نمایید.

در صورتی که شما هم قصد دارید تمامی اطلاعات خود از هارد دیسک فعلی سیستم را به هارد دیسک دیگری منتقل کنید، این برنامه می‌تواند این عمل را به ساده‌ترین شکل ممکن برای شما انجام دهد. علاوه بر این، نرم اافزار فوق از امکان انتقال اطلاعات بین HDD/SDD نیز پشتیبانی کامل داشته و شما به راحتی می‌توانید کلیه اطلاعات خود (حتی ویندوز) را هم به طور کامل به هارد دیسک دیگر منتقل کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Hasleo Disk Clone را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Hasleo Disk Clone :

– امکان انتقال دادن دیسک سیستم و کپی اطلاعات پارتیشن‌ها

– امکان انتقال یا مهاجرت کامل هارد دیسک

– پشتیبانی از HDD/SSD

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– کارکرد ساده و آسان

– پشتیبانی کامل از GPT/UEFI

– سازگار با Windows Vista/2008 به بعد (x86/x64)

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Hasleo Disk Clone.cover1  300x225 - دانلود Hasleo Disk Clone 1.0 - نرم افزار کلون سازی هارد دیسک

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 24 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR