دانلود Memory Cleaner 2.70 – نرم افزار پاک‌سازی رم کامپیوتر

دانلود Memory Cleaner 2.70 - نرم افزار پاک‌سازی رم کامپیوتر

 

دانلود Memory Cleaner

| نرم افزار پاک‌سازی رم کامپیوتر |

 

Memory Cleaner 2.70 نام یک ابزار جدید و رایگان در زمینه پاک‌سازی رم سیستم است که به کمک آن کاربر می‌تواند سرعت اجرای دستورات مختلف در کامپیوتر را بهبود بخشد. این برنامه، مجموعه امکاناتی که به طور پیش‌فرض در ویندوز برای این هدف تعبیه شده را در خود جای داده است و بنابراین استفاده از آن، صرفا جهت سرعت در اجرای کارکرد این دستورات بوده و خطری برای سیستم شما نخواهد داشت. نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار سریع و آسان انجام می‌گیرد و در هر زمان به راحتی می‌توانید به امکانات کاربردی آن دسترسی داشته باشید.

بسیاری از نرم افزارها که برای این هدف طراحی شده‌اند، چندان کاربرد ویژه‌ای ندارد؛ زیرا که بخش زیادی از امکانات آن‌ها متناسب با تمامی نسخه‌های سیستم‌عامل ویندوز نیست. اما این نرم افزار به دلیل استفاده مستقیم از فانکشن‌های پیش‌فرض ویندوز، امکانی را مهیا می‌کند که بدون هیچ خطری بتوانید در هر لحظه وضعیت رم سیستم را زیرنظر گرفته وبا یک کلیک اقدام به آزادسازی فضای رم کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Memory Cleaner را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Memory Cleaner :

– نمایش اطلاعات جامع و کاربردی در مورد رم سیستم

– امکان پاک‌سازی کش سیستم

– امکان نظارت و مشاهده گزارشات جامع از وضعیت رم کامپیوتر

– امکان مشاهده وضعیت استفاده از Pagefile و Virtual Memory

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Memory Cleaner.cover1  300x250 - دانلود Memory Cleaner 2.70 - نرم افزار پاک‌سازی رم کامپیوتر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR