دانلود Remo Video Repair 1.0.0.19 – نرم افزار تعمیر فیلم

Remo Video Repair - نرم افزار تعمیر فیلم

 

دانلود Remo Video Repair

| نرم افزار تعمیر فیلم |

 

Remo Video Repair 1.0.0.19 یک نرم افزار اثبات شده برای تعمیر فیلم های آسیب دیده یا غیر قابل پخش است. این نرم افزار با الگوریتمی قدرتمند ساخته شده است که برای تعمیر فیلم با فرمت های مختلفی مانند MOV، AVI، MP4، XVID، DIVX و… طراحی شده است. این ابزار انعطاف پذیر برای ترمیم فیلم های آسیب دیده دوربین های برند های بزرگ مانند Canon، Nikon، Sony، GoPro و کوادکوپتر ها، گوشی های تلفن همراه iPhone و اندروید و… بسیار مناسب است. با گزینه ای برای پیش نمایش فایل های ویدئویی تعمیر شده این امکان به شما داده خواهد شد که قابلیت های برنامه را در رفع معایب فایل های ویدئویی تست کنید.

با استفاده از Remo Video Repair نه تنها می تواند فیلم ها را ترمیم کرد بلکه می توان معایب فیلم های دارای مشکل همگام سازی صوت و تصویر را رفع کرد. این ابزار با الگوریتمی پیشرفته و خاص که برای کار در حالت فقط خواندنی طراحی شده است این اطمینان را به شما می دهد که آسیبی به فیلم های خانوادگی و مهم شما وارد نشود. این ابزار از یک فیلم مرجع با همان فرمت استفاده و فایل ویدیویی خراب یا آسیب دیده را در یک فایل قابل پخش سالم بازسازی می کند. شاید به ظاهر فیلم های شما دیگر قابل پخش نباشند اما خیالتان راحت باشد چون به احتمال زیاد داده های اصلی آن سالم هستند و می توان معایب آن را برطرف کرد.

 

 

 

ویژگی های Remo Video Repair:

– فقط با 3 کلیک فیلم های هر دوربینی را تعمیر کنید
– فایل های ویدئویی آسیب دیده و خراب را تعمیر کنید
– ویدیو هایی با فرمت های مختلف مانند MOV، MP4، AVI، DIVX و موارد دیگر را بازسازی می کند
– پشتیبانی از 4K و 8K
– محیط کاربری بسیار ساده
– رفع تمام پیام های خطایی که در هنگام پخش فیلم نمایش داده می شوند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Remo Video Repair - نرم افزار تعمیر فیلم



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه، محتویات فولدر Crack (در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد) را در محل نصب آن کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 18 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR