دانلود iSumsoft Password Refixer Bundle Ultimate 3.1.1 – نرم افزار بازیابی پسورد

iSumsoft Password Refixer Bundle - نرم افزار بازیابی پسورد

 

دانلود iSumsoft Password Refixer Bundle

| نرم افزار بازیابی پسورد |

 

iSumsoft Password Refixer Bundle Ultimate 3.1.1 یک بسته از ابزار های بازیابی رمز عبور است که می تواند رمز های عبور مختلف از جمله رمز عبور کاربر و مدیر ویندوز، Microsoft Word، Excel، PowerPoint، Access، اسناد PDF، فایل های RAR و ZIP و… را در رایانه بازیابی کند. 9 بسته مختلف برای بازیابی پسورد ها در این برنامه گنجانده شده است و همین موضوع باعث افزایش نرخ بازیابی ها شده است. اگر پسورد خود را فراموش کرده اید، هرگز احساس ناراحتی نکنید چون با استفاده از این ابزار ها می توانید رمز عبور فراموش شده خود را به راحتی و بدون نیاز به تماس با یک تکنسین کامپیوتر بازیابی کنید.

این برنامه حتی با استفاده از الگوریتم های مختلف سعی می کند تا رمز عبور برنامه و فایل های مختلف را پیدا کند. برای مثال الگورتیم های استفاده شده برای برنامه های آفیس با سایر برنامه ها متفاوت است و با امتحان کردن چندین هزار رمز عبور مختلف می توان به نتیجه رسید و البته همین موضوع باعث خواهد شد که گاهی یافتن یک رمز عبور چندین ساعت طول بکشد اما جای نگرانی نیست چون برای کاهش زمان جستجوی پسورد می توانید نوع حروف، اعداد و نماد ها را محدود کنید تا گستره کلماتی که باید جستجو شوند محدود تر و زمان یافتن رمز عبور کمتر شود.

 

 

 

برخی از ویژگی های iSumsoft Password Refixer Bundle:

– بازیابی پسورد فایل های آفیس (Word، Excel، PowerPoint، Access و…)، فایل های فشرده، اسناد PDF و حتی ویندوز
– استفاده از الکوریتم های قدرتمند
– امکان محدود کردن حروف، اعداد و نماد هایی که باید جستجو شوند برای افزایش سرعت یافتن پسورد ها
– نرخ بازیابی بالای 99 درصد
– سازگاری با سخت افزار های قدیمی
– دارای محیطی بسیار ساده و کاربردی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

iSumsoft Password Refixer Bundle - نرم افزار بازیابی پسورد



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه، محتویات فولدر Crack را در محل نصب آن کپی کنید (فولدر Crack در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد)

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 197 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR