دانلود Kerish Doctor 2022 v4.90 – نرم افزار بهینه سازی و محافظت از ویندوز

Kerish Doctor - نرم افزار بهینه سازی و محافظت از ویندوز

 

دانلود Kerish Doctor

| نرم افزار بهینه سازی و محافظت از ویندوز |

 

Kerish Doctor 2022 v4.90 یک راه حل کامل برای مراقبت از کامپیوتر است که از خرابی ویندوز جلوگیری و خطا های رجیستری را برطرف می کند. این برنامه به طور منظم و با حداکثر دقت و ایمنی سیستم شما را پاکسازی می کند تا فایل های اضافی انباشته شده را از بین ببرد و در نتیجه کارایی کامپیوتر شما به بهترین شکل ممکن افزایش یابد. این برنامه حتی از رایانه شما در برابر بد افزار ها و آسیب پذیری های احتمالی محافظت می کند و تنظیمات رایانه که از نظر امنیتی مهم هستند را کنترل می کند. بخش آپدیت هوشمند به شما کمک می کند تا بلافاصله تمام برنامه های نصب شده بر روی ویندوز را به روز کنید. این برنامه مرتبا خطا ها و ناسازگاری های موجود در رجیستری سیستم را اصلاح می کند و بدین ترتیب خطر خطا های رایانه ای کاهش می یابد.

علاوه بر این Kerish Doctor دارای پایگاهی جامع از راه حل برای رایج ترین مشکلات ویندوز است که فقط با یک کلیک قابل استفاده است. فقط باید راه حل مورد نظر را از لیست انتخاب کنید. این برنامه به طور منظم فایل های حافظه پنهان سیستم و نرم افزار ها را پاک می کند، سیستم شما را تجزیه و تحلیل کرده و توصیه هایی برای بهبود عملکرد رایانه شما ارائه می دهد و حتی تنظیمات اتصال به اینترنت را برای دستیابی به حداکثر کارایی فراهم می کند. فناوری Game Booster نیز به شما در بهبود عملکرد رایانه برای اجرای بهتر بازی های مختلف کمک می کند.

 

 

 

ویژگی های Kerish Doctor:
– جلوگیری از خرابی ویندوز
– پاک کردن حافظه پنهان سیستم
– حذف حافظه پنهان برنامه های منسوخ شده
– بهبود عملکرد بازی ها
– محافظت در برابر بدافزار ها
– اصلاح خطا های رجیستری
– بهینه سازی تنظیمات ویندوز
– رفع آسیب پذیری ها در ویندوز و نرم افزار های نصب شده
– نظارت بر دمای رایانه
– پاک کردن موارد و میانبر های نامعتبر
– بهینه سازی سرعت اتصال به اینترنت
– نظارت بر رویداد های اصلی رایانه

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Kerish Doctor - نرم افزار بهینه سازی و محافظت از ویندوز



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Loader (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی و بر روی آن کلیک راست و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 51 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR