دانلود BitRecover EML Converter Wizard 10.2 – نرم افزار تبدیل فرمت فایل های EML

BitRecover EML Converter Wizard - نرم افزار تبدیل فرمت فایل های EML

 

دانلود BitRecover EML Converter Wizard

| نرم افزار تبدیل فرمت فایل های EML |

 

BitRecover EML Converter Wizard 10.2 یک ابزار برای تبدیل پرونده های EML (ایمیل) به انواع مختلف پرونده های محبوب مانند PST، MSG، EML، EMLX، TXT، MBOX، HTML، MHT، XPS، RTF، DOC، Windows Live Mail، CSV، Gmail، Yahoo، TIFF است. این محصول دارای کاربردی آسان و ویژگی های عالی برای انجام یک تبدیل کامل و بی نقص است. با سرعت بسیار بالا دسته ای از پیام ها با فرمت .eml یا پوشه های حاوی فایل های EML را به سایر فرمت ها تبدیل کنید. جهت استخراج مدارک از پرونده های EML برای محققان رشته های مختلف این نرم افزار بسیار توصیه شده و امکان انتقال پرونده های EML بدون وابستگی به سیستم عامل را فراهم می کند.

نرم افزار BitRecover EML Converter Wizard دارای ویژگی های بسیار پیشرفته ای است و یکی از جالب ترین ویژگی های موجود در آن یک راه حل همه کاره برای تبدیل پرونده های EML سرویس گیرنده های ایمیل مختلف مانند Windows Live Mail، eM Client، Outlook Express، Zoho Mail، Zarafa، DreamMail، Mozilla Thunderbird، SeaMonkey، The BAT و… می باشد. حتی اگر پرونده های EML با فایلی پیوست شده باشند، این نرم افزار می تواند به شما کمک کند تا EML را به همراه فایل پیوست آن به فرمت های دیگر تبدیل کنید. پس از تبدیل فرمت هیچ تغییری در خصوصیات ایمیل ایجاد نخواهد شد.

 

 

 

ویژگی های BitRecover EML Converter Wizard:

– تبدیل همزمان چندین فایل EML
– ذخیره فایل های EML با چندین فرمت مختلف مانند PST، MSG، EML، EMLX، TXT، MBOX، HTML، MHT، XPS، RTF، DOC، Windows Live Mail، CSV، Gmail، Yahoo، TIFF، BMP، GIF و…
– حفظ ساختار پیام های EML در حین تبدیل
– تمام پیوست های موجود در هر پیام EML را حذف کنید
– ارائه گزینه های مختلف برای نامگذاری پرونده ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

BitRecover EML Converter Wizard - نرم افزار تبدیل فرمت فایل های EML



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه، فایل key.txt  را اجرا و از کد فعال سازی موجود در آن برای اکتیو کردن برنامه استفاده کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 64 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR