دانلود GTA 5 Graphics Tweak 1.0 Beta – بهبود سرعت و گرافیک اجرای بازی جی تی ای 5

دانلود GTA 5 Graphics Tweak 1.0 Beta - بهبود سرعت و گرافیک اجرای بازی جی تی ای 5

 

دانلود GTA 5 Graphics Tweak

| بهبود سرعت و گرافیک اجرای بازی جی تی ای 5 |

 

GTA 5 Graphics Tweak 1.0 Beta نرم افزاری جدید و رایگان است که با استفاده از آن، شما گیمرهای علاقه‌مند به جی‌تی‌ای وی (GTAV) می‌توانید تجربه‌ای سریع و گرافیکی‌تر از این بازی در کامپیوتر خود داشته باشید. اگر به هر دلیلی در اجرای بازی جی تی ای 5 در کامپیوتر خود با مشکلات سخت افزاری مواجه هستید و سیستم فعلی شما در اجرای بهینه این بازی ناتوان است، با این برنامه شما می‌توانید سطح جزئیات بازی را بهبود بخشیده و از تجربه گیم‌پلی بهینه‌ شده آن لذت ببرید.

این برنامه می‌توانید با تغییر در چند خط از تنظیمات بازی GTA V، امکان تجربه بهتر این بازی در کامپیوتر را برای شما فراهم کند. این برنامه به طور خاص مخصوص طرفداران بازی GTA5 San Andreas طراحی شده که به هر دلیلی قادر به اجرای بهینه بازی نیستند و یا اینکه سیستم آن‌ها بازی را با سرعتی کم اجرا می‌کند. شما با استفاده از این ابزار ساده می‌توانید تنظیمات مربوط به بخش گرافیکی بازی را بهینه‌سازی کرده و از تجربه آن در سیستم فعلی خود لذت ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار GTA 5 Graphics Tweak را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار GTA 5 Graphics Tweak :

– امکان بهینه‌سازی تنظیمات بازی GTA 5 برای اجرا

– دارا بودن کارکرد بهینه و خودکار برای اعمال تنظیمات

– قابلیت بهینه کردن گرافیک و گیم‌پلی بازی تنها با چند کلیک ساده

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

GTA 5 Graphics Tweak.cover1  273x300 - دانلود GTA 5 Graphics Tweak 1.0 Beta - بهبود سرعت و گرافیک اجرای بازی جی تی ای 5

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 100 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR