دانلود Devart dotConnect for SQLite 5.17.1782 Professional – مدیریت پایگاه داده اس‌ کیو لایت (SQLite)

دانلود Devart dotConnect for SQLite 5.17.1782 Professional - مدیریت پایگاه داده اس‌ کیو لایت (SQLite)

 

دانلود Devart dotConnect for SQLite

| مدیریت پایگاه داده اس‌ کیو لایت (SQLite) |

 

Devart dotConnect for SQLite 5.17.1782 Professional نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه مدیریت پایگاه داده اس کیو لایت و توسعه اپلیکیشن‌هایی قدرت گرفته از این دیتابیس است که امکاناتی گسترده در این زمینه را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد. این برنامه، رویکردی تازه را جهت توسعه اپلیکیشن‌هایی مجهز به پایگاه داده ارائه می‌کند تا بدین ترتیب، امکان توسعه اپلیکیشن‌هایی با بهره‌وری و مقیاس‌پذیری بالا فراهم گردد. این برنامه، در واقع یک ADO.NET Provicer برای SQLite با پشتیبانی از ORM است که بسیاری از امکانات متعدد دیتابیس ای کیو لایت را پشتیبانی می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به فانکشن‌های قابل تعریف از سمت کاربر، CEROD, SQLiteCrypt و رمزگذاری SEE اشاره کرد.

این محصول نرم افزاری، در تاریخچه 11 ساله خود دائما در حال بروزرسانی بوده و اکنون شما با یک بسته بسیار قدرتمند جهت مدیریت و معماری پایگاه داده SQLite طرف هستید که می‌تواند شما را در پروژه‌های نرم افزاری یاری کند. این برنامه، به طور کامل با محیط توسعه ویژوال استودیو (Visual Studio) سازگار است. برای مثال، شما با این برنامه می‌توانید در محیط این IDE محبوب به امکاناتی نظیر DataSet Wizard, DataSet Editor, DataSet Manager و … دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار Devart dotConnect for SQLite را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Devart dotConnect for SQLite :

– امکانات گسترده در حوزه مدیریت و کار با پایگاه داده اس کیو لایت

– ساخته شده بر پایه تکنولوژی ADO.NET مناسب برای توسعه اپلیکیشن‌های قدرت گرفته از دیتابیس SQLite

– امکان بهبود بهره‌وری اپلیکیشن‌های مجهز به پایگاه داده

– پشتیبانی از نسخه‌های مختلف Visual Studio

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Devart dotConnect for SQLite.cover1  300x276 - دانلود Devart dotConnect for SQLite 5.17.1782 Professional - مدیریت پایگاه داده اس‌ کیو لایت (SQLite)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 68 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR