دانلود Abelssoft File Organizer 2021 v3.01.11 – نرم افزار دسته و مرتب سازی فایل ها

دانلود Abelssoft File Organizer 2021 v3.01.11 - نرم افزار دسته و مرتب سازی فایل ها

 

دانلود Abelssoft File Organizer

| نرم افزار دسته و مرتب سازی فایل ها |

 

Abelssoft File Organizer 2021 v3.01.11 یک جاروبرقی هوشمند و کارآمد برای دسکتاپ رایانه شماست. اگر دسکتاپ شما به دلیل وجود تعداد زیادی فایل و فولدر مانند یک مهمانی خیلی شلوغ است و دیگر نمی توانید چیزی را پیدا کنید این ابزار با یک کلیک همه پرونده ها را در پوشه هایی مرتب و دسته بندی می کند. علاوه بر دسک تاپ می توانید تعیین کنید که این نرم افزار باید بر کدام پوشه ها نظارت داشته باشد. از آن به بعد به طور خودکار تمام پرونده های موجود در محل مورد نظر را به مکان مشخص شده برای هر دسته منتقل می کند. شما تصمیم می گیرید که کدام داده ها و اطلاعات مرتب شوند و می توانید از فرمت فایل یا نامگذاری آن یا ترکیبی از آن ها برای دسته بندی ها استفاده کنید.

این ابزار توسط آلمانی ها ساخته شده است و آلمانی ها هفت قانون دارند و این نرم افزار برای دسته بندی و مرتب سازی فایل ها آن قوانین متعدد را برای شما ارائه می دهد. با استفاده از Abelssoft File Organizer می توانید نه تنها پرونده ها را تمیز کنید بلکه اقداماتی مانند انتقال، کپی، حذف یا فشرده سازی داده ها (zip) را نیز انجام دهید و حتی درایو های خارجی مانند هارد های اکسترنال را مرتب و دسته بندی کنید. فقط آن را به رایانه متصل و یک قانون تنظیم را مشخص کنید تا جارو برقی دیجیتال شما آماده استفاده شود.

 

 

 

ویژگی های Abelssoft File Organizer:

– پشتیبانی از Drag and drop
– دسته بندی و مرتب سازی خودکار فایل ها و فولدر ها براساس قوانین مشخص شده توسط شما
– عدم محدودیت در تعداد قوانین و عملکرد های دلخواه
– فشرده سازی، کپی یا حذف خودکار فایل ها
– ثبت زمان وقایع برای پیگیری آخرین فعالیت ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Abelssoft File Organizer 2021 v3.01.11 - نرم افزار دسته و مرتب سازی فایل ها



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 78 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR