دانلود Comfy Photo Recovery 5.3 – نرم افزار ریکاوری عکس

Comfy Photo Recovery - نرم افزار ریکاوری عکس

 

دانلود Comfy Photo Recovery

| نرم افزار ریکاوری عکس |

 

Comfy Photo Recovery 5.3 به شما کمک می کند تا عکس ها را از هارد دیسک ها، کارت های حافظه و فلش مموری ها بازیابی کنید. آیا عکس های شما به طور تصادفی یا پس از فرمت کردن کارت حافظه پاک شده اند؟ آیا به برنامه ای نیاز دارید که به شما این امکان را بدهد تا عکس های با ارزش خود را در فرمت RAW به سرعت و با خیال راحت بازیابی کنید؟ این برنامه نه تنها عکس هایی که تصادفی پاک شده اند را ریکاوری می کند بلکه تصاویری را که پس از پارتیشن بندی و فرمت حافظه از بین رفته اند را بازیابی می کند. عملکرد جستجوی پارتیشن ها به شما این امکان را می دهد تا تصاویر را حتی از پارتیشن های حذف شده پیدا و ریکاوری کنید.

استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است و از یک رابط کاربری هوشمند بهره مند است که به صورت خودکار می تواند در مراحل مختلف پارامتر های مورد نیاز برای بازیابی را پر کند. تنها چیزی که بیشتر از کار با این نرم افزار باعث لذت شما خواهد شد نتیجه بازیابی عکس هاست. هنگام کار، Comfy Photo Recovery فقط داده های درایو را می خواند و هیچ چیزی را در درایو ذخیره نمی کند. این ابزار به شما کمک می کند تا یک نسخه مجازی از پارتیشن را ایجاد و بعدا اطلاعات را بازیابی کنید. این عملکرد به طور قابل توجهی احتمال آسیب رساندن به داده های موجود در درایو خراب را کاهش می دهد.

 

 

 

ویژگی ها Comfy Photo Recovery:

– پشتیبانی از فرمت های jpe، jpeg، jpg، bmp، psd، gif، ico، psp، wmf، png، tif، tiff و…
– عکس های دیجیتال، از جمله فایل های RAW دوربین های حرفه ای را در فرمت های 032، 3fr، arw، bay، bmq، cr2، crw، cs1، dc2، dcr، dng، erf، ف، k25، kdc، mef، mos، mrw، nef، orf، pef، pxn، qtk، raf، raw، rdc، sr2، srf، x3f بازیابی می کند
– پشتیبانی از هارد های اینترنال و اکسترنال، فلش مموری ها، رم ها، تلفن های همراه و…
– امکان تماشای پیش نمایش عکس های ریکاوری شده

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Comfy Photo Recovery - نرم افزار ریکاوری عکس



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– با استفاده از نام و کد فعال سازی موجود در فایل key.txt برنامه را فعال کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 13 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR