دانلود Auslogics Video Grabber Pro 1.0.0.0 – نرم افزار دانلود فیلم از سایت های اینترنتی

Auslogics Video Grabber - نرم افزار دانلود فیلم از سایت های اینترنتی

 

دانلود Auslogics Video Grabber

| نرم افزار دانلود فیلم از سایت های اینترنتی |

 

Auslogics Video Grabber Pro 1.0.0.0 یک ابزار مفید است که به کاربران خود کمک می کند تا فیلم ها را بصورت تکی و یا کل لیست پخش را دانلود و سپس تبدیل کنند. حالا چرا باید این برنامه را انتخاب کنید؟ چون این برنامه ابزاری سریع با کاربردی آسان است و به شما این امکان را می دهد تا فیلم ها را از YouTube، Dailymotion، Vimeo، Metacafe، Facebook، Bing، Yahoo، flickr، Rutube، IMDb، Break، Funny or die، American earth، zero dollar movies، bam buser، eHow، IGN و بسیاری دیگر از سایت هایی که فیلم به اشتراک می گذارند با کیفیت بالا (حتی 4k و 8k) دانلود و سپس آن ها را به فرمت های MP4، AVI، FLV، Webm، WMV، MP3 و 3GP که سازگار با دستگاه های iPhone، iPad، iPod، Android، PSP و… هستند تبدیل کنید. حتی می توانید برنامه ریزی کنید تا دانلود ها در زمانی که برای شما مناسب است برای مثال زمانی که ترافیک اینترنت رایگان دارید شروع شوند.

در مورد سرعت دانلود فیلم ها باید گفت که برنامه Auslogics Video Grabber هیچگونه محدودیتی در سرعت دانلود ندارد و فیلم های مشخص شده را با توجه به حداکثر سرعت اینترنت کاربر و همچنین محدودیت سرعت مشخص شده توسط سایت مورد نظر دریافت می کند. با استفاده از این برنامه به راحتی می توانید وضوح و رزولوشن فایل های دانلود شده را بدون تغییر در فرمت آن ها تغییر دهید و آن ها را متناسب با صفحه نمایش دستگاه خود آماده کنید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی Auslogics Video Grabber:

– دانلود مستقیم از بیش از 1000 سایت اشتراک گذاری ویدیو
– دانلود فیلم با کیفیت های 8k، 4k، QHD، HD 1080، HD 720 و…
– امکان زمانبندی دانلود ها
– تبدیل فایل های دانلود شده به فرمت MP4، AVI، MP3 و…
– برای صرفه جویی در وقت، چندین فیلم را به طور همزمان بارگیری کنید

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Auslogics Video Grabber - نرم افزار دانلود فیلم از سایت های اینترنتی



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 26 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR