دانلود soft Xpansion Perfect PDF Premium 11.0.0.0 – نرم افزار ویرایش حرفه ای فایل های PDF

soft Xpansion Perfect PDF Premium - نرم افزار ویرایش حرفه ای فایل های PDF

 

دانلود soft Xpansion Perfect PDF Premium

| نرم افزار ویرایش حرفه ای فایل های PDF |

 

soft Xpansion Perfect PDF Premium 11.0.0.0 نام یک نرم افزار فوق العاده مفید برای ویرایش همه جانبه فایل های PDF است که با استفاده از آن می توان اسناد جدید را با قابلیت چاپ ایجاد و یا اسناد موجود را ویرایش کرد. این برنامه با Windows Explorer، Microsoft Office (Word، Excel، PowerPoint، Outlook، Visio، Project) و OpenOffice (Writer، Calc، Impress، Draw، Base، Math) و هر نرم افزاری با قابلیت پرینت گرفتن ادغام می شود و این امکان را به شما می دهد تا فقط با یک کلیک بتوانید فایل های PDF را بصورت کاملا استاندارد روی چاپگر مجازی ایجاد و در حافظه رایانه خود ذخیره کنید.

این برنامه امکان ایجاد و ورایش سریع اسناد مختلف در دفتر کار یا خانه را فراهم می کند و یک راه حل خوب برای افرادی است که در کار با اسناد PDF چندان حرفه ای نیستند. ویرایشگر نرم افزار soft Xpansion Perfect PDF فوق العاده کامل و جامع و مشابه برنامه Office است و با استفاده از آن براحتی می توانید متن ها طولانی را با فونت ها و رنگ های مختلف تایپ، تصاویر، لینک ها، لوگو و واترمارک و… را به سند افزوده و در نهایت یک فایل PDF بینقص را ایجاد و یا حتی با تغییر در ساختار اسناد PDF موجود (انتقال و حذف صفحات، چرخاندن و تغییر اندازه تصاویر و…) آن ها را بروز کنید.

 

 

 

ویژگی های soft Xpansion Perfect PDF Premium:

– ادغام و تقسیم پرونده های PDF
– دارای یک ویرایشگر قدرتمند PDF
– امکان ایجاد فایل های PDF جدید
– تبدیل متن، RTF، XPS یا عکس ها، تصاویر اسکن شده و… به فایل های PDF
– دریافت مستقیم اطلاعات از اسکنر ها و وب کم های سازگار با TWAIN
– ویرایشگر ویژه تصویر
– امکان افزودن انواع حاشیه نویسی ها: نظرات، تمبر ها، یادداشت ها، نشانه گذاری ها و…

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

soft Xpansion Perfect PDF Premium - نرم افزار ویرایش حرفه ای فایل های PDF



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه محتویات فولدر Crack را در محل نصب برنامه کپی کنید (فولدر Crack در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد)

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 150 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR