دانلود ApowerEdit Pro 1.7.10.2 – نرم افزار ویرایشگر قدرتمند فیلم

ApowerEdit Pro 1.7.4.7 - نرم افزار ویرایشگر قدرتمند فیلم

 

دانلود ApowerEdit

| نرم افزار ویرایشگر قدرتمند فیلم |

 

ApowerEdit Pro 1.7.10.2 یک ویرایشگر ویدئویی شگفت آور و قدرتمند با کاربردی آسان است. با استفاده از این نرم افزار می توانید فیلم های حرفه ای با هر پیچیدگی یا فیلم های خانگی سرگرم کننده را همراه با جلوه ها و افکت های صوتی و تصویری مختلف ایجاد کنید. فیلم های ایجاد شده با این ابزار می توانند برای آموزش، ارائه، به اشتراک گذاری و یا صرفا سرگرمی استفاده شوند. این نرم افزار، ابزار های فوق العاده کاربردی و دقیقی برای ویرایش فایل های ویدئویی و انجام کار های مختلف از جمله کوتاه کردن، برش دادن، ادغام، چرخاندن، مخلوط کردن کلیپ ها، اعمال جلوه های ویدئویی شیک، افزایش و کاهش سرعت فیلم و بسیاری موارد دیگر دارد.

این برنامه ویرایش ویدئو کار شما را در وارد کردن هرگونه فایل صوتی و تصویری از هارد دیسک رایانه یا فیلم های ضبط شده توسط دوربین های فیلمبرداری، دوربین های DV و vidicon، وب کم، تلفن های همراه و … آسان می کند. با استفاده از ApowerEdit هر عنصر در زندگی روزمره شما می تواند به یک شاهکار هنری تبدیل شود. این ویرایشگر فیلم به شما این امکان را می دهد برای شرایط مختلف و با استفاده از جلوه ها و افکت های تصویری کلاسیک، متن های زیبا، ابزار های اصلاح رنگ و… محتوای ویدیویی ایجاد کنید.

 

 

ویژگی های ApowerEdit:

– ابزار های کاربردی برای برش، ادغام، افزودن متن، افکت های مختلف، جلوه های انتقال و…
– پشتیبانی از فرمت های صوتی و تصویری رایج از جمله MP4، 3GP، AVI، FLAC، WAV، PNG و…
– امکان موزاییکی کردن و یا استفاده از ماسک های مختلف برای پنهان کردن چهره افراد
– امکان افزودن زیرنویس، متن انیمیشنی و…
– امکان ذخیره فیلم با فرمت های مختلف در حافظه را رایانه و یا اشتراک گذاری مستقیم آن در شبکه های اجتماعی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

ApowerEdit Pro 1.7.4.7 - نرم افزار ویرایشگر قدرتمند فیلم



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه محتویات فولدر Crack را در محل نصب برنامه کپی کنید (فولدر Crack در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد)

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 77 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR