دانلود Furia Script 1054 – ساخت نرم افزار تحت ویندوز با HTML/JavaScript

دانلود Furia Script 1054 - ساخت نرم افزار تحت ویندوز با HTML/JavaScript

 

دانلود Furia Script

| ساخت نرم افزار تحت ویندوز با HTML/JavaScript |

 

Furia Script 1054 نام یک روش ساده و آسان برای اسخت اپلیکیشن‌های تحت ویندوز با استفاده از زبان برنامه‌نویسی تحت وب (HTML/JavaScript) است که با استفاده از آن کاربر می‌تواند پروژه‌های نرم افزاری را برای اجرا تحت سیستم‌عامل ویندوز کدنویسی کند. همانطور که می‌دانید، بسیاری از برنامه‌نویسان در ابتدا حوزه وب را برای افزایش مهارت خود انتخاب می‌کنند. اما بدی ماجرا این است که با این مهارت، نمی‌توان مخصوص سیستم‌عامل برنامه نوشت. ولی به لطف این برنامه و شمار دیگری از فریمورک‌ها، اخیرا این امکان مهیا شده که با زبان‌های تحت وب هم بتوان اپلیکیشن‌های ویندوزی تولید کرد.

رابط کاربری این نرم افزار تا حد امکان ساده طراحی شده تا افراد بتوانند بدون هیچ پیچیدگی خاصی از امکانات آن بهره ببرند. شما در محیط این برنامه به راحتی می‌تونید پروژه خود را بسازید و در ادامه پروژه را مختص سیستم‌عامل ویندوز با فرمت EXE تحویل بگیرید. پروژه شما می‌تواند در هر محیطی توسعه پیدا کند. در واقع هر گونه نرم افزار ویرایشگر متن رایج که از آن‌ها برای کدنویسی صفحات وب استفاده می‌شود را می‌توانید برای ساخت صفحه نرم افزار دلخواه خود استفاده کنید و با به‌کارگیری کد HTML/JS، خروجی آن را به برنامه سپرده و اپلیکیشن اجرایی خود را تحویل بگیرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Furia Script را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Furia Script :

– امکان توسعه و ساخت اپلیکیشن‌های ویندوز با زبان HTML, JS

– امکان توسعه آسان و سریع

– دسترسی به رجیستری سیستم

– دارا بودن فانکشن‌های دسترسی به پردازش‌های ویندوز

– پشتیبانی از Win32 DLLs

– دارا بودن ده‌ها لایبرری کاربردی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Furia Script.cover1  300x188 - دانلود Furia Script 1054 - ساخت نرم افزار تحت ویندوز با HTML/JavaScript

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 377 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR