دانلود DLL Injector Hacker PRO 1.6.1 – نرم افزار اینجت کردن DLL فایل به برنامه‌ها

دانلود DLL Injector Hacker PRO 1.0.0 - نرم افزار اینجت کردن DLL فایل به برنامه‌ها

 

دانلود DLL Injector Hacker

| نرم افزار اینجت کردن DLL فایل به برنامه‌ها |

 

DLL Injector Hacker PRO 1.6.1 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی به منظور اینجکت کردن DLL فایل به برنامه و پردازش‌های اجرا شده در ویندوز است. همانطور که می‌دانید، مجموعه برنامه‌هایی که در سیستم‌عامل ویندوز در حال اجرا هستند، در قالب یک پراسس مخصوص در تسک منیجر قابل مشاهده و مدیریت می‌باشند. DLLها، به آن دسته از کتابخانه‌هایی اطلاق می‌شود که در ویندوز می‌توانند یک عملکرد مشخص را در خود جای دهند. زمانی که یک برنامه در حال اجراست، به شکل مستقیم امکانی وجود ندارد که بتوان یک DLL فایل یا تکه کد مجزا را به آن الحاق کرد. به کمک نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی برایتان مهیا خواهد شد تا بتوانید DLL فایل مورد نظر خود که حاوی کد مخصوصی است را به پراسس مورد نظرتان تزریق کنید.

در حالت کلی، انجام این کار با هدف گسترش کارکرد یک برنامه مخصوص انجام می‌گیرد. ولی عمده کاربرد این برنامه در مواقعی است که شما قصد هک کردن و یا دور زدن خصوصیات یک برنامه و یا بازی در نظر داشته باشید. این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید DLL فایل مورد نظر خود را به یک برنامه یا پردازش در حال اجرا تزریق کرده و کارکرد آن را تغییر دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار DLL Injector Hacker PRO را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار DLL Injector Hacker PRO :

– امکان تزریق کد و DLL فایل به برنامه و پردازش‌های ویندوز

– مناسب برای اینجکت هک بازی‌ها

– سرعت و عملکرد بسیار عالی

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DLL Injector Hacker PRO.cover1  300x230 - دانلود DLL Injector Hacker PRO 1.6.1 - نرم افزار اینجت کردن DLL فایل به برنامه‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR