دانلود Diving Log 6.0.21 – ثبت و مدیریت وقایع و گزارش های غواصی

دانلود Diving Log 6.0.21 - ثبت و مدیریت وقایع و گزارش های غواصی

 

دانلود Diving Log

| ثبت و مدیریت وقایع و گزارش های غواصی |

 

Diving Log 6.0.21 بهترین راه حل برای ثبت وقایع و گزارش های مربوط به غواصی جهت مدیریت بهتر و دقیق تر است. شما می توانید اطلاعات مورد نظرتان را از طریق نرم افزار یا بارگیری مستقیم از کامپیوتر غواصی وارد کنید. همه داده ها می توانند به چندین فرمت ذخیره، همزمان با گوشی های موبایل  آیفون، ویندوز فون و اندروید هماهنگ یا برای ارائه آنلاین در وب بارگذاری شوند. دفترچه یادداشت خود را با گزارش های یکپارچه و قدرتمند طراحی کنید و آن را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. با استفاده از آمار و نمودار های متعدد می توانید داده های غواصی خود را تجزیه و تحلیل و با عملکرد جستجوی قدرتمند و فیلتر ها به سرعت هر آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. علاوه بر غواصی می توانید تجهیزات، دوستان، عکس ها و سایت های غواصی خود را سازماندهی کنید. قبل از تعطیلات، فعالیت های غواصی خود را با سایر غواصان بصورت آنلاین به اشتراک بگذارید.

در برنامه Diving Log می توانید غواصی های خود را مشاهده و ویرایش، عکس ها را ضمیمه و پروفایل غواصی خود را مشاهده کنید. می توانید طرح دفترچه یادداشت را متناسب با نیاز های خود اصلاح کرده و فیلد هایی را که نیازی ندارید مخفی کنید. علاوه بر این می توانید کشور ها، مکان های غواصی، سفر ها، مراکز غواصی، گواهینامه ها، تجهیزات خود و… را مدیریت کنید. می توانید داده های غواصی خود را از حدود 200 کامپیوتر غواصی مستقیما وارد این برنامه کنید.

 

 

 

ویژگی های Diving Log:

– مدیریت دقیق و کارآمد تمام فعالیت های غواصی
– سازگاری با تمام کامپیوتر های غواصی
– امکان خروجی گرفتن از داده های برنامه با فرمت های مختلف از جمله PDF، HTML، Excel، CSV، Google Earth، UDCF، UDDF، MySQL Dump و DAN DL7
– مشاهده تمام سایت های غواصی خود همراه با مختصات دقیق GPS در یک نقشه یکپارچه
– در اطراف مکان های غواصی مورد علاقه خود زوم کرده و ببینید در کجا غواصی کرده اید

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Diving Log 6.0.21 - ثبت و مدیریت وقایع و گزارش های غواصی



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب و اجرا کنید
– فایل keygen.exe (درون فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد) را اجرا و در پنجره ظاهر شده در کادر اول نام خود را وارد و بر روی key کلیک کنید تا در کادر دوم کد فعال سازی ساخته شود. حالا با استفاده از نام و کد فعال سازی ساخته شده برنامه را اکتیو کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 37 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR