دانلود TunesKit AceMovi 3.5.0.36 – نرم افزار ویرایش فیلم

TunesKit AceMovi - نرم افزار ویرایش فیلم

 

دانلود TunesKit AceMovi

| نرم افزار ویرایش فیلم |

 

TunesKit AceMovi 3.5.0.36 یک نرم افزار ساده ولی با امکانات و ابزار های مختلف جهت ویرایش فیلم است. فیلم ها را با ابزار های شگفت انگیز مانند فیلتر ها و جلوه ها، افکت های انتقال، انیمیشن ها، متن ها، موسیقی ها، الگوها و… ویرایش کنید. با استفاده از این نرم افزار می تواند از بسیاری از ابزار های ویرایشگر ویدیویی مشابه موجود در بازار متمایز باشد که دلیل اصلی آن رابط کاربری ساده و بصری آن و همچنین ویژگی های قدرتمند آن است. شما می توانید به سادگی اتفاقات روی صفحه نمایش خود را ضبط کنید یا فایل مورد نظر خود را وارد و آن را ویرایش کنید. این نرم افزار به شما کمک می کند تا فیلم های مختلف را ایجاد یا ویرایش کنید. به طور خاص می توانید از آن برای ساخت فیلم های خاطر انگیز از جمله عروسی، سرگرمی، مسافرت، ورزشی، شیطنت حیوانات خانگی، پخت غذا و… استفاده کنید. نرم افزار TunesKit AceMovi دارای ابزار هایی برای ضبط صفحه نمایش، افزودن متن، افزودن فیلتر، تقسیم صفحه، برش، ادغام، بزرگنمایی، چرخاندن، تصویر در تصویر، تغییر سرعت، مطابقت رنگی، افزودن زیرنویس، حاشیه نویسی و… می باشد. بعد از اینکه همه چیز خوب تنظیم شد می توانید فیلم خود را در حافظ رایانه خود ذخیره کنید و یا آن را بصورت آنلاین در رسانه ها و سایت های مختلف مانند YouTube، Vimeo، Facebook و… به اشتراک بگذارید.

 

 

 

ویژگی های TunesKit AceMovi:

– توانایی ضبط صفحه نمایش
– دارای یک کتابخانه بزرگ از فیلم ها، تصاویر، موسیقی ها، الگو ها و…
– پشتیبانی از بیش تر فرمت های صوتی و تصویری
– هنگام ویرایش می توانید به راحتی پیش نمایش خروجی را مشاهده کنید
– وجود ابزار های متنوع و مختلف برای برش، ادغام، افزدون افکت ها و…
– عدم نیاز به مهارت بالا جهت ویرایش و ساخت فیلم

 

فرمت های تصویری که پشتیبانی می شوند: M4V، AVI، MP4، MPG، MPEG، 3GP، 3G2، WMV، ASF، RM، RMVB، DAT، MOV، FLV، MKV، DV، NUT، H.264، NSV، VOB، DVR-MS، MXF، VRO، WTV، OGV، HD AVI (VC-1، MPEG-4)، MTS/M2TS/TS/TRP (AVHD H.264، VC-1، MPEG-2 HD)، HD WMV (VC-1، WMV HD)، HD MKV (H.264)، HD MOV (H.264)، HD MPG (MPEG-2 HD)، HD MP4 (H.264، Xvid) و…

فرمت های صوتی که پشتیبانی می شوند: M4A، M4B، M4P، M4R، MP3، MP2، MPA، WMA، AAC، AC3، MKA، OGG، AIFF، RA، RAM، WAV، APE، FLAC، AA، AAX و…

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

TunesKit AceMovi - نرم افزار ویرایش فیلم



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه، محتویات فولدر Crack را در محل نصب برنامه کپی کنید (فولدر Crack در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد)

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 56 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR