دانلود FreeCommander XE 2020 Build 840 – نرم افزار مدیریت حرفه ای فایل ها در ویندوز

FreeCommander - نرم افزار مدیریت حرفه ای فایل ها در ویندوز

 

دانلود FreeCommander

| نرم افزار مدیریت حرفه ای فایل ها در ویندوز |

 

FreeCommander XE 2020 Build 840 یک گزینه آسان برای مدیریت استاندارد پرونده ها و فایل های مختلف در ویندوز است. این برنامه به شما در کار های روزمره ای که با سیستم عامل ویندوز انجام می دهید کمک فراوانی می کند. در محیط آن می توانید تمام عملکرد های لازم برای مدیریت داده های ذخیره شده در رایانه خود را پیدا کنید. در این برنامه به لطف فناوری پنل دوتایی می توانید در یک زمان، به دو قسمت مختلف از هارد دیسک دسترسی داشته باشید تا به این شکل سرعت انجام کار های روزمره چندین برابر افزایش یابد.

از دیگر توانایی های این برنامه کاربردی که سرعت انجام کار ها (از ساده ترین تا پیچیده ترین) را برای کاربران افزایش می دهد، نمای درختی برای هر صفحه، نمایش دهنده فایل ها در قالب هگز، باینری، متن یا تصویر، دسترسی آسان و ساده به پوشه های سیستم، کنترل پنل، دسک تاپ و منوی استارت، پشتیبانی از FTP و SFTP (SFTP فقط 64 بیتی) و… است. برنامه FreeCommander همچنین اطلاعاتی در مورد فضای آزاد درایوی که در آن قرار دارید، تاریخ ایجاد و یا آخرین دسترسی به فولدر مورد نظر، تعداد آیتم های موجود در صفحه و… را در پایین هر کدام از پنل ها در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

 

ویژگی های FreeCommander:

– پنل دوتایی برای دسترسی همزمان به دو قسمت مختلف از هارد دیسک
– دسترسی کامل به دسک تاپ
– امکان تعریف کلید های میانبر
– مشاهده فایل ها و پیش نمایش تصاویر در فایل های فشرده
– مدیریت فایل های فشرده (خواندن و نوشتن)
– کپی، انتقال، حذف و تغییر نام آسان و سریع فایل ها و فولدر ها
– ایجاد و تایید MD5 و SHA
– دسترسی به حافظه تلفن های همراه و تبلت ها
– دارای خط فرمان DOS
– جستجو و مشاهده سریع

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

FreeCommander - نرم افزار مدیریت حرفه ای فایل ها در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 20 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR