دانلود Intel Battery Life Diagnostic Tool 1.1.0 – مدیریت باتری در سیستم‌هایی با تراشه نسل دهمی سری وی‌پرو

دانلود Intel Battery Life Diagnostic Tool 1.1.0 - مدیریت باتری در سیستم‌هایی با تراشه نسل دهمی سری وی‌پرو

 

دانلود Intel Battery Life Diagnostic Tool

| مدیریت باتری در سیستم‌هایی با تراشه نسل دهمی سری وی‌پرو  |

 

Intel Battery Life Diagnostic Tool 1.1.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید و رایگان ساخته شده توس شرکت اینتل (Intel) به منظور مدیریت باتری در لپ‌تاپ‌هایی با تراشه اینتل وی‌پرو (vPro) است که استفاده از آن می‌تواند خطر از دست رفتن داده‌ را کاهش دهد و با خصوصیات منحصر به فرد خود، زمان اتمام شارژ باتری را به طور دقیق پیش‌بینی کند. این برنامه که به طور اختصاصی توسط شرکت اینتل ساخته شده، به کاربران سیستم‌هایی مجهز به تکنولوژی تراشه وی‌پرو این امکان را می‌دهد که بتوانند به یک ابزار حرفه‌ای برای مدیریت باتری و همچنین تست عملکرد آن دسترسی داشته باشند.

از آنجا که در سیستم‌های لپ تاپ، نگهداری شارژ باتری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، شرکت‌های تولید کننده سخت افزار همواره سعی بر این دارند که بتوانند میزان عمر باتری را ارتقا دهند. در پردازنده‌های نسل دهم شرکت اینتل که با نام تراشه‌های وی‌پرو شناخته می‌شود، پیش‌بینی شده که مصرف باتری به حد قابل توجهی در سیستم کاهش خواهد یافت و به همین علت، شرکت اینتل ابزاری مخصوص به تست باتری را تولید کرده که کاربران بتوانند لحظه به لحظه از روند مصرف باتری اطلاع یافته و بتوانند تفاوت را با دیگر پردازنده‌ها به مقایسه بگذارند. هم اکنون می توانید نرم افزار Intel Battery Life Diagnostic Tool را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Intel Battery Life Diagnostic Tool :

– امکان حذف کردن اطلاعات Recycle Bin

– از بین بردن ردپای باقی‌مانده از نصب برنامه‌ها و بازی‌ها

– از بین بردن اطلاعات موقت، تاریخچه فعالیت در مرورگرهای اینترنتی و …

– از بین بردن کش ویندوز، ارورها و لاگ‌ها

– افزایش حجم فضای در دسترس هارد دیسک

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Intel Battery Life Diagnostic Tool.cover1  300x222 - دانلود Intel Battery Life Diagnostic Tool 1.1.0 - مدیریت باتری در سیستم‌هایی با تراشه نسل دهمی سری وی‌پرو

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 121 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR