دانلود PictureEcho 4.0 – نرم افزار یافتن عکس های تکراری

PictureEcho - نرم افزار یافتن عکس های تکراری

 

دانلود PictureEcho

| نرم افزار یافتن عکس های تکراری |

 

PictureEcho 4.0 یک نرم افزار برای آنالیز و یافتن تصاویر مشابه با دقت فوق العاده بالا در رایانه است. آیا رایانه شما با تصاویر تکراری و مشابه به هم ریخته است؟ در صورت وجود مجموعه ای عظیم از عکس ها در رایانه، گشتن در درایو ها، پوشه ها و زیر پوشه ها برای بررسی تشابه تصاویر می تواند دلهره آور باشد. باید یک راه آسان برای یافتن و حذف عکس های تکراری و مشابه جهت صرفه جویی در فضای آزاد حافظه و وقت برای مدیریت تصاویر وجود داشته باشد. خیالتان راحت باشد چون این نرم افزار با استفاده از هوش هنرمندانه خود می تواند تمام مشکلات شما را برطرف کنید و با حذف تصاویر تکراری میزان فضای آزاد حافظه رایانه شما را افزایش دهد.

این نرم افزار توانایی های ویژه ای دارد که به کاربر کمک می کند تا عکس ها را بر اساس اندازه، وضوح، تاریخچه و مکان انتخاب، پیش نمایش نتایج مربوط به تجزیه و تحلیل عکس های تکراری و مشابه را مشاهده، یک پوشه جدید ایجاد و تصاویر تکراری را در آن منتقل کنند. استفاده از نرم افزار PictureEcho خیلی راحت است و تنها باید محل مورد نظر در حافظه رایانه مشخص و پس از آن نوع، سطح و دقت برنامه برای یافتن تصاویر تکراری را از بین گزینه های موجود انتخاب کنید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PictureEcho:

– استفاده از الگوریتم های پیشرفته و دقیق برای یافتن عکس های تکراری
– دقت صد در صدی در یافتن موارد تکراری
– پیش نمایش موارد یافت شده
– امکان انتقال تصاویر تکراری به یک فولدر خاص
– پشتیبانی از فرمت های تصویری رایج از جمله JPG، JPEG، PNG، GIF، BMP، TIF و ICO
– اسکن پوشه ها، هارد های اینترنال، هارد های اکسترنال، فلش دیسک های USB، حافظه های تحت شبکه و…

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

PictureEcho - نرم افزار یافتن عکس های تکراری



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack را در محل نصب برنامه کپی کنید (فولدر Crack در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد)

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR