دانلود File Extension Fixer 2.2.1.0 – نرم افزار تعمیر فایل های اجرایی EXE و MSI

File Extension Fixer - نرم افزار تعمیر فایل های اجرایی EXE و MSI

 

دانلود File Extension Fixer

|نرم افزار تعمیر فایل های EXE، MSI، REG، BAT، CMD، COM و VBS|

 

File Extension Fixer 2.2.1.0 ابزاری رایگان و قابل حمل برای رفع مشکلات فایل های اجرایی حتی در صورت آسیب دیدن این آن هاست. گاهی اوقات فایل های اجرایی هنگام جابه جایی، آلوده شدن رایانه به ویروس و… با مشکل روبرو می شوند، این درحالی است که ساختار اصلی فایل ها آسیب ندیده است و می توان با استفاده از این نرم افزار مشکلاتی را که برای اجرای آن ها به وجود آمده است را پیدا و برطرف کنید. این نرم افزار علاوه بر فایل های اجرایی مجزا قابلیت تعمیر فایل های اجرایی مربوط به بازی ها و نرم افزار های مختلف را نیز دارد. این نرم افزار دارای محیط کاربری بسیار ساده و کارآمدی است که حتی کاربران تازه کار نیز به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.

تنها لازم است که فایل مورد نظر را به آن معرفی کنید و یا خیلی راحت فایل مورد نظر را بر روی برنامه بکشید و رها کنید سپس نوع فایل را برای برنامه مشخص کنید تا فرایند ترمیم و تعمیر فایل مورد نظرتان آغاز شود. پس از تعمیر و آماده شدن فایل مورد نظرتان، یک جعبه پیام دریافت خواهید کرد که نتیجه عملیات را مشخص می کند. نرم افزار کاربردی File Extension Fixer دارای گزینه هایی برای دسترسی سریع و آسان به بخش های مختلف ویندوز مانند Regedit، System restore، Task manager و Msconfig است.

 

 

 

برخی از ویژگی های نرم افزار File Extension Fixer:

– پشتیبانی از پسوند های EXE، MSI، REG، BAT، CMD، COM و VBS
– پشتیبانی از Drag and Drop
– بدون نیاز به نصب (پرتابل)
– وجود گزینه های میانبر برای دسترسی بخش های مختلف ویندوز
– نمایش گزارش جزئیات مربوط به تعمیر فایل ها
– محیط کاربری ساده و کارآمد

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

File Extension Fixer - نرم افزار تعمیر فایل های اجرایی EXE و MSI



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 296 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR