دانلود TunesKit Video Cutter 2.2.0.42 – نرم افزار برش سریع فیلم

TunesKit Video Cutter - نرم افزار برش سریع فیلم

 

دانلود TunesKit Video Cutter

| نرم افزار برش سریع فیلم |

 

TunesKit Video Cutter 2.2.0.42 یک نرم افزار ساده و کم حجم برای برش و ادغام فیلم و صدا بدون افت کیفیت است. این نرم افزار از بیشتر فرمت های رایج صوتی و تصویری از جمله MP4، AVI، MPG، MPEG، 3GP، MKV، WMV، ASF، VRO، MP3، AAC، AC3، OGG، APE و… پشتیبانی می کند. شاید وظیفه اصلی این نرم افزار برش و ادغام ویدئو باشد اما می توان از آن به عنوان یک ویرایشگر استفاده کرد و چندین ویدئو را برش داده و به شکل دلخواه ترکیب کرد، زیرنویس ها، لوگو ها و افکت های مختلف به فیلم اضافه و یا حتی از آن به عنوان یک مبدل استفاده کرد و فرمت فایل های تصویری را خیلی سریع و آسان تغییر داد.

آیا می خواهید قسمت های ناخواسته را از یک فیلم خاص بدون از بین رفتن کیفیت فایل اصلی حذف کنید؟ مشکلی نیست نرم افزار TunesKit Video Cutter می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد زیرا می تواند هر ویدیو و صدا را به فایل های کوچک تر تقسیم کند علاوه بر این با استفاده از روش دقیق برش رسانه، این امکان را برای شما فراهم می کند تا با تنظیم دقت فاصله زمانی بر روی میلی ثانیه، هرچه دقیق تر فیلم و صدا را کوتاه کنید.

 

 

 

برخی از ویژگی های TunesKit Video Cutter:

– دقت فوق العاده بالا در تنظیم فاصله زمانی (میلی ثانیه)
– پشتیبانی از بیشتر فرمت های صوتی و تصویری رایج
– 60 برابر سریع تر نسبت به برنامه های مشابه
– امکان استخارج فایل صوتی از فیلم
– قبل از برش و ادغام می توانید از ابزار های افزودن زیرنویس و واترمارک، تنظیم کنتراست و موارد دیگر برای شخصی سازی فیلم استفاده کنید
– پروفایل های از پیش تنظیم شده برای همه دستگاه های قابل حمل محبوب، دستگاه های پخش فیلم، کنسول های بازی، تلویزیون های هوشمند و…

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

TunesKit Video Cutter - نرم افزار برش سریع فیلم



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack را در محل نصب برنامه کپی کنید (فولدر Crack در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد)

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 47 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR